خانهاخبار
گوشی تاشوی جدید سامسونگ با مشخصات فنی برجسته معرفی شد

گوشی تاشوی جدید سامسونگ با مشخصات فنی برجسته معرفی شد

سامسونگ هنوز به سنت‌ها پشت پا نزده است. پس از گذشت چند روز از انتشار جزئیات کامل گوشی تاشوی آینده این شرکت، این بار به طور رسمی شاهد معرفی این محصولیم.
۱۳۹۴/۸/۳۰

شاید وقتی نام گوشی تاشو به میان می‌آید، یاد دوران قدیم بیفتید و حس نوستالوژی‌تان گل کند! اما جالب است بدانید در برخی کشورهای آسیایی نظیر ژاپن این مدل گوشی‌ها همچنان پرطرفدارند. گوشی‌های کشویی و تاشو در دهه‌های گذشته خواهان بسیار داشتند و شرکت‌های بسیاری تولیدات خود را با این طراحی عرضه می‌کردند. پس از گذشت چندین سال از آن روزها، عرصه به کلی متحول شده و قریب به اتفاق گوشی‌های امروزی لمسی شده‌اند. کمتر گوشی‌ای می‌توان یافت که در سال ۲۰۱۵ تولید شود و سازوکاری کشویی یا تاشو داشته باشد؛ اما این بدان معنا نیست که شرکت‌های سازنده گوشی از تولید چنین محصولاتی به‌کلی دست کشیده‌اند.

چندی پیش برایتان خبری در خصوص گوشی تاشوی آینده سامسونگ منتشر کردیم و در آن گفتیم گوشی تاشوی بعدی سامسونگ چه از نظر مشخصات فنی و چه از نظر طراحی تا حد زیادی شبیه گلکسی اس۶ خواهد بود. پس از گذشت مدتی از انتشار این شایعه، حال شاهد معرفی رسمی سامسونگ W2016 هستیم: گوشی‌ای تاشو با صفحه نمایش ۳.۹ اینچی، رزولوشون ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسلی، پردازنده ۲.۱ گیگاهرتزی اگزینوس ۷۴۲۰، رم ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی. در قسمت پشت این وسیله می‌توانید دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی ببینید. به احتمال زیاد این همان دوربینی است که سامسونگ در ساخت گلکسی اس۶ به کار برده. اگر از علاقه‌مندان تصاویر سلفی هستید، W2016 با دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو شما را یاری خواهد کرد. بدنه ساخته‌شده از فلز و شیشه یادآور طراحی لوکس بدنه گوشی‌هایی نظیر اس۶ و نوت ۵ است که این بار در دو رنگ نقره‌ای و طلایی تولید می‌شود.

 

image

 

سیستم عامل این مدل اندروید ۵.۱.۱ با رابط کاربری TouchWiz است. سامسونگ برای آن که لذت استفاده از این مدل را فزونی بخشد قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم یا شارژ سیمی سریع را به آن افزوده است. با توجه به اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن، به نظر می‌رسد باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عمری طولانی به ارمغان بیاورد.

 

image

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

اکبر

۱۳۹۴/۹/۵
فن سامسونگ نیستم ولی خیلی با کارش حال کردم...یه جورایی یعنی گذشترو فراموش نمیکنه...
خیلی جالب بود

افرا

۱۳۹۴/۹/۲
حتما میخوای یه بندم وصل کنی بهش مث پیرمردا بزاریش گردنت خخخخخخخخخخ

shahdad

۱۳۹۴/۹/۱
فقط میتونم بگم مثل همیشه نامبر وان
عجب فیسی داره
دوستان اپلی ناراحت نباشید انشاالله اپل هم یه روزی گوشی دیزاین میزنه
البته انشاالله

مهدی

۱۳۹۴/۹/۱
جالبه....باید گوشی خوبی بشه.ولی اینکه دوباره برگردیم به قدیما ودست همه مردم گوشی تاشو ببینیم شدنی نیست.

سیف اله مهرابی

۱۳۹۴/۹/۱
عالیه ... در حد لالیگا