خانهاخبار
5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

در طول هفته‌های گذشته روزانه اپلیکیشن‌های مختلفی به شما معرفی کردیم. حال در این مطلب می‌خواهیم به چند اپلیکیشن برگزیده از این موارد اشاره کنیم.
۱۳۹۴/۸/۲۹

در هفته‌های گذشته ما هر روز یک اپلیکیشن در زمینه‌های مختلف همچون بازی، ارسال پیام، مسیریابی و... به شما معرفی کردیم. در این نوشته تصمیم گرفتیم سراغ برترین اپلیکیشن‌های معرفی‌شده برویم و آنها را با هم مرور کنیم.

 

​News 360

اپلیکیشن News360 اپلیکیشنی است خبررسان که در آن می‌توانید اخبار دریافتی را دقیقا بر اساس نیازهایتان شخصی‌سازی کنید. این اخبار در قالب اعلان به اطلاع شما می‌رسد و این مجله خبری هر لحظه به‌روز‌رسانی می‌شود. اما قابلیت‌های برنامه به همین‌جا ختم نمی‌شود، چراکه این اپلیکیشن از شما هم باهوش‌تر می‌شود و تمام علایقتان را حدس می‌زند و بر همان اساس به شما اخبار پیشنهادی نیز ارائه می‌کند. بدین ترتیب با نصب این اپلیکیشن دیگر هیچ‌کدام از اخبار حوزه‌های موردعلاقه‌تان را از دست نمی‌دهید و در کنار آن هیچ خبر اضافی و مزاحمی نیز در مجله خبری شخصی شما نخواهد بود.

 

image

 

لینک دانلود News 360

 

Nokia Mix Radio

میکس رادیو یک اپلیکیشن رایگان برای پخش و دانلود موسیقی است که می‌توانید فهرست خواننده‌های موردعلاقه‌تان را به آن اضافه کنید تا بر اساس سبک و ژانر آنها این اپلیکیشن موزیک‌های دیگری نیز به شما پیشنهاد دهد و محیطی شخصی‌سازی‌شده برایتان فراهم کند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت برای گوش دادن به قطعات موسیقی موردعلاقه‌تان زمان بیشتری دارید و برای جستجوی آنها زمان کمتری صرف می‌کنید.

 

image

 

لینک دانلود Nokia Mix Radio

 

Forsaken World Mobile 3D

در این بازی شما به ریدها و دنجئون‌های مختلفی وارد می‌شوید و طی مراحلی طاقت‌فرسا پس از کشتن باس (رئیس)، آیتم‌های باقیمانده را بین تیم تقسیم می‌کنید. این آیتم‌ها بالاترین ارزش را دارند و قابلیت‌های بیشتری به شما می‌دهند. ولی در مقابل، جنگ‌های تن به تن و سوارشدن بر قطار و... هم در این بازی دیده می‌شود و شباهت بسیاری با بازی World of warcraft کامپیوتر دارد.

 

image

 

لینک دانلود

​Autocare

اپلیکیشن کاربردی Autocare یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به سفر است که به‌منظور مدیریت زمان در حین سفر و برای سوخت‌گیری نزدیک‌ترین جایگاه‌های سوخت‌گیری و تعمیرگاه‌ها را به شما اطلاع می‌دهد. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید مسافت پیموده‌شده را بر حسب کیلومتر و همچنین میزان مصرف سوخت در هر کیلومتر را محاسبه کنید.

اما یکی دیگر از کاربردهای این اپلیکیشن خودرو تخمین زمان سرویس روغن، تعویض چرخ و... در خودرو شماست تا با یادآوری این موارد، قبل از ایجاد هرگونه خرابی و خسارت به فکر سرویس وسیله نقلیه‌تان باشید.

 

 

image
 
image

 

لینک دانلود ​Autocare

 

!Funny or Die

اپلیکیشن فانی اُر دای یک اپلیکیشن مخصوص فیلم‌برداری و پخش زنده است که کاربران از سراسر دنیا کلیپ‌های بامزه و خنده‌دار یا حرکات نمایشی خودشان را در آن به اشتراک می‌گذارند. با نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌تان دیگر هیچ‌وقت حوصله‌تان سر نمی‌رود!

image

 

لینک دانلود !Funny or Die

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pedicel

۱۳۹۴/۸/۲۹
جالب