خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! موضوع هفته گذشته: خرید محصولات سونی

از جی‌اس‌ام بپرسید! موضوع هفته گذشته: خرید محصولات سونی

اگر از مخاطبان صفحه فیس‌بوک ما باشید، حتما می‌دانید که هر چهارشنبه کارشناسان ما به سوال‌های شما در خصوص گوشی‌های همراه و اجزا و محصولات مرتبط آنها پاسخ می‌دهند. هفته پیش نوبت خرید محصولات سونی بود. در ادامه مجموعه‌ای از مهم‌ترین سوال‌های طرح‌شده در خصوص این موضوع را به همراه پاسخ‌های کارشناسان ما می‌بینید.
۱۳۹۴/۸/۲۹

«از جی‌اس‌ام بپرسید» نام سرویس جدید ما در شبکه‌های اجتماعی است. هر هفته یک برند یا محصول و مسائل مربوط به آن از طریق صفحه رسمی جی‌اس‌ام در فیس‌بوک معرفی می‌شود و شما می‌توانید سوالات خود را درباره محصولات و خدمات آن برند یا مسائل مربوط به محصولات طرح کنید. هفته گذشته کارشناسان جی‌اس‌ام به پرسش‌هایی پاسخ دادند که درباره خرید محصولات سونی طرح شده بود. در ادامه آنچه از جی‌اس‌ام پرسیده شده و نیز پاسخ‌های ما جمع‌بندی شده است.

image

 

پرسش: آیا +Xperia Z3 در بازار ایران موجود است؟ با چه قیمتی؟
پاسخ جی‌اس‌ام: این محصول به تعداد محدودی به قیمت حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پرسش: در رنج قیمت پایین‌تر از 900 هزار تومان چه گوشی از سونی را پیشنهاد می‌کنید؟ آیا بهترین انتخاب Xperia M4 aqua است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: شاید در آن قیمت بهتر باشد که سراغ Xperia C4 برویم، چرا که به‌جای ضد آب بودن حافظه داخلی بیشتری دارد و این مسئله باعث می‌شود گوشی به مرور زمان کمتر کند شود.

 

image

 


پرسش: به نظر شما دوربین Xperia Z5 Premium عملکرد بهتری در برابر iPhone 6s Plus دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: شاید بهتر باشد در این مورد به مقایسه دوربین Xperia Z5 Premium با iPhone 6s Plus بروید و خودتان مقایسه کنید.
 

پرسش: آیا دلیل 4K بودن صفحه نمایش Xperia Z5 Premium برای نمایش بهتر کیفیت فیلم‌برداری 4K دوربین این گوشی است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: این را هم می توان به عنوان یکی از دلایل مهم این حرکت سونی دانست. اما صفحه نمایش 4K با صفحه نمایش فول اچ‌دی در نمایشگرهای بزرگ تلویزیون‌ها تفاوت چندانی ندارد و این تفاوت مطمئنا در یک نمایشگر 5.5 اینچی بسیار ناچیز خواهد بود.

 

image

 

پرسش: چرا سونی در بیانیه‌ای اعلام کرد گوشی‌های خود را زیر آب نبرید؟ مگر این گوشی‌ها ضد آب نیستند؟
پاسخ جی‌اس‌ام: مسئله ضد آب بودن گوشی‌ها هیچ‌وقت صددرصد نبوده و سونی هم این را می‌داند. به همین دلیل این بیانیه را صادر کرد تا کاربران نیز مسئله مقاوم بودن در برابر آب را «ضد آب» بودن تلقی نکنند.

پرسش: بهترین مدل گوشی سونی تا قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان کدام است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: مسلما در این قیمت بهترین گزینه Xperia Z3 است، چراکه پرچم‌دار است و هیچ پرچم‌داری ضعیف‌تر از دیگر مدل‌ها نبوده و نیست.

 

image

 

پرسش: قیمت ورود Xperia Z5 Premium را چه حدودی تخمین می‌زنید؟
پاسخ جی‌اس‌ام: احتمالا این محصول با قیمتی بالای 2 میلیون و 500 هزار تومان به بازار ایران برسد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

فرنوش

۱۳۹۶/۹/۴
سلام اینجاکسی هست جواب منو بده
من وختی بصورت عمودی عکس میگیرم افقی میفتهقبلا اینطور نبود اصن عمودی میگرفتم عمودی میفتاد وافقی هم گرفتنی افقی
تنظیمات خاصی لازم داره یکی بمن جواب بده گوشیم هم سونی زدوان هسش.

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۱/۳
دوست عزیز، بین این دو گزینه مسلما ام5 انتخاب بهتریه. چون هم جدیدتره و هم مشخصاتش خیلی خوبه. میتونین مقایسه M5 و Z1 رو در سایتمون ببینید.

رضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
سلام جی اس ام خواهش میکنم به سوالات من پاسخ دهید.بهترین گوشی در رنج یکو دویست تا سیصد چه گوشی است.گوشیه ام5 در مقایسه با زد وان چه گونه است.ایا نور صفحه نمایش ام فایو بیشتر از زد وان است ودر بخش اخر دوربین کدام بهتر است؟؟؟ممنون میشم.

محمدرضا

۱۳۹۴/۹/۹
سلام
لطفا یکی که در مرود گوشی های هوشمند مطالبی می داند به من جواب دهد سوال من اینست که من یدونه اس 4 مینی تک سیم دارم و می خوام اون رو بفروشم و یدونه z1 بخرم واینجا قیمت صفر z1 هشتصد تومان است اگر انتخابم درسته بگید اگه نه بگید تو رنج قیمت z1 راهنمایی کنید چیزه دیگه بخرم

a.shorabi

۱۳۹۴/۹/۹
مطمئنا قدرت پردازنده زد3 بالاتر بوده و قابل مقایسه با پردازنده مدیاتک ام5 نیست.