خانهاخبار
جزئیاتی تازه از لوازم جانبی گلکسی اس7

جزئیاتی تازه از لوازم جانبی گلکسی اس7

سامسونگ در حال آماده‌سازی پرچمدار جدید خود، Galaxy S7، است و به نظر می‌رسد این بار گوشی جدید سامسونگ لوازم جانبی متفاوتی همراه خود خواهد داشت.
۱۳۹۴/۸/۲۷

به‌تازگی جزئیاتی از لوازم جانبی گلکسی اس7 سامسونگ، پرچمدار جدید این شرکت، فاش شده است. طبق گزارش‌های جدید، این شرکت کره‌ای S View Cover ،Clear Veiw Cover و Keyboard Cover را برای این گوشی عرضه می‌کند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چند روز قبل اکانت evleaks در توییتر گفته بود گوشی‌های SM-G930A و SM-G935A، که احتمالا همان S7 و S7 edge هستند، در حال آزمایش توسط AT&T هستند. در شایعه دیگری هم گفته شده که پرچم‌دارن سامسونگ در فوریه 2016 معرفی می‌شوند.

 

image

 

هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی در دسترس نیست، اما شایعاتی در مورد استفاده از منیزیم در ساخت اس7، پورت USB Type-C، ویژگی‌ای شبیه لمس سه‌بعدی و تراشه اگزینوس 8890 یا اسنپدراگون 820 شنیده می‌شود.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ممد

۱۳۹۴/۸/۲۸
بهترینه واقعا لقب پرچمدار برازندشه مطمنن تا یه مدت سروری میکنه تا اینکه بعدش اس هشت بیاد پرچمدارایه سامسونگ حکومت رانی میکنن ایفونم زیر دستمون دنبال خودمون اینور و اونور میبرم واسه تفریح هههه
ملت ما دنبال جنس با کیفیت و شیک و کاربردی و راحتی نیستن دنبال کلاس و عقده ای بازین ایفون مناسب اینکاره برین سیب نوش جان کنین شما...
والا