خانهاخبار
تاریخ انتشار اندروید مارشمالو برای وان پلاس وان و 2 اعلام شد

تاریخ انتشار اندروید مارشمالو برای وان پلاس وان و 2 اعلام شد

وان پلاس سرانجام برنامه خود را برای به روز رسانی پرچمدارانش به آخرین نسخه اندروید اعلام کرد و کاربران این گوشی‌ها به‌زودی می‌توانند اندروید 6.0 را تجربه کنند.
۱۳۹۴/۸/۲۶
image

براساس اعلام رسمی وب‌سایت وان‌پلاس، رام سیانوژن اندروید مارشمالو برای وان‌پلاس وان در سه‌ماهه اول سال 2016 منتشر می‌شود. این شرکت همچنین اعلام کرده که رام اختصاصی وان پلاس، یعنی اکسیژن او اس، را هرگاه زمان اجازه دهد برای این محصول منتشر می‌کند. پرچم‌دار دیگر کمپانی وان‌پلاس، یعنی وان‌پلاس 2، نیز در بازه زمانی اعلام‌شده به اندروید 6.0 به‌روز می‌شود. برای وان‌پلاس 2 قرار است از API حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در اندروید مارشمالو استفاده شود. اکنون وان‌پلاس از API اختصاصی رام اکسیژن برای این هدف استفاده می‌کند.

با وجودی که وان‌پلاس اخیرا گوشی OnePlus X را معرفی کرده، در مورد زمان انتشار به‌روزرسانی برای این مدل سخنی به میان نیاورده است. اما گفته می‌شود که این شرکت امیدوار است بتواند هرچه زودتر اندروید 6.0 را برای این مدل نیز منتشر کند. بنابراین برای باخبر شدن از زمان دقیق انتشار به‌روزرسانی‌های مارشمالو برای وان‌پلاس باید منتظر ماند. تا آن زمان به‌روزرسانی‌های رام اکسیژن همچنان ادامه خواهد داشت.

از آنجا که OnePlus X پرچم‌دار نیست، انتظار نمی‌رود که همزمان با وان پلاس وان و 2 این به‌روزرسانی را دریافت کند؛ یعنی به احتمال زیاد در سه‌ماهه دوم سال 2016 می‌توان منتظر آپدیت وان‌پلاس ایکس بود.

منبع: Android Geeks

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)