خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: حسابداری شخصی نیو

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: حسابداری شخصی نیو

اگر برای مدیریت بهتر دخل و خرج خود به دنبال اپلیکیشن حسابداری فارسی می‌گردید، حسابداری شخصی نیو با امکانات مختلفی که دارد می‌تواند حساب و کتاب مخارج شما را به‌خوبی مدیریت کند.
۱۳۹۴/۸/۲۱

حساب و کتاب و پیگیری دخل و خرج روزانه یکی از کارهایی است که می‌تواند به مدیریت بهتر پول، درآمد و زندگی ما کمک کند. اما از آنجا که معمولا یادداشت کردن هزینه‌های روزانه کار اصلا ساده‌ای نیست، خیلی‌ها در انجام دادنش دچار اشتباه می‌شوند یا چیزی را از قلم می‌اندازند، به همین دلیل پس از مدتی پیگیری خرج و مخارج خود را رها می‌کنند. اما گوشی‌های هوشمند در این بخش نیز کار را برای ما راحت کرده‌اند.
اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو یکی از اپلیکیشن‌های پیشرفته حسابداری برای سیستم عامل اندروید است که کمک زیادی به مدیریت آسان پول و حساب بانکی شما می‌کند. در این اپلیکیشن می‌توانید حساب‌های مختلفی ایجاد کنید و دخل و خرج روزانه خود را براساس نوع آنها در برنامه ثبت نمایید تا درنهایت براساس تراکنش‌ها و آمارهای مالی کنترل بیشتری روی مخارج و پس‌انداز خود داشته باشید.

 

image

 

در اولین اجرا برنامه از شما می‌خواهد کیف پول جدیدی برای خود ایجاد کنید. این کیف پول می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد، مثلا مربوط به حساب شخصی یا هزینه‌های خانواده باشد یا اینکه از آن برای مدیریت مخارج ساختمان یا حساب و کتاب شرکت و کسب و کارهای کوچک استفاده کنید. پس از انتخاب نام، نوع کیف و واحد پول باید موجودی اولیه را برابر با حساب واقعی خود در آن وارد نمایید تا دخل و خرج‌ها بر اساس آن محاسبه شود.

 

image

 

در صفحه اصلی برنامه آیکون دایره‌شکلی به رنگ سبز خواهید دید که با استفاده از آن قادرید مخارج و درآمد روزانه خود را ثبت کنید. مثلا اگر از بقالی محله خرید کرده باشید، باید مبلغی را وارد نمایید که برای خرید هزینه کرده‌اید. همچنین اگر پولی به‌عنوان درآمد به حساب شما واریز شده باشد (مثلا حقوق یا سود بانک) آن هم نیاز به وارد کردن دارد.

 

image

 

با وارد کردن روزانه این اطلاعات می‌توانید تراکنش روزانه، ماهانه و سالانه خود را رصد کنید و از بخش گزارش وجوه ببینید که وضعیت و آمار حساب‌های شما به چه شکل بوده است.

 

image

 

در منوی سمت راست، که با سوایپ کردن صفحه به چپ نمایان می‌شود، بخش‌های مختلفی مثل برنامه‌ریزی، مدیریت چک، گروه‌های حساب، تراکنش‌ها، گزارش وجوه، اشخاص، پروژه، امکانات و تنظیمات دیده می‌شود.

  • در گروه‌‌های حساب امکان حذف یا اضافه کردن نوع هزینه و دریافتی مناسب خود را دارید.
  • بخش اشخاص میزان تراکنشی را به شما نشان می‌دهد که در طول ماه با اشخاص مختلف داشته‌اید تا مشخص شود روابط مالی شما با دیگران چگونه است.
  • اگر از نیو برای مدیریت مالی کسب و کار کوچک خود استفاده می‌کنید، در بخش پروژه می‌توانید با معرفی پروژه‌های مربوطه حساب و کتاب جداگانه‌ای برای آنها در نظر بگیرید.
  • در قسمت برنامه‌‌ریزی می‌توانید مبلغی به‌عنوان هدف برای پس‌انداز یا خرید کالا مشخص کنید تا با مدیریت مخارج خود سریع‌تر به آن هدف برسید. همچنین اگر  قصد سفر یا برپایی مهمانی دارید، با تعیین یک رویداد امکان مشخص کردن مخارج آن به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • بخش مدیریت چک یکی از بخش‌هایی است که با استفاده از آن کنترل کاملی بر چک‌ها و تاریخ سر‌رسید آنها خواهید داشت.

 

image

 

حسابدار شخصی نیو، در کنار همه این بخش‌ها، قسمتی به نام امکانات دارد که امکانات بیشتری مثل محاسبه‌گر انعام، نرخ ارز، جستجوگر بانک و خودپرداز و محاسبه‌گر سود سرمایه را در اختیار شما قرار می‌دهد که قطعا می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید واقع شود.

با توجه به بخش‌ها و قسمت‌های زیاد این برنامه و سخت‌ بودن کارهای مالی برای بسیاری از کاربران، نیو برای هر قسمت راهنمای کوتاهی فراهم آورده است که در مورد روش کار و نحوه استفاده توضیحات لازم را به شما می‌دهد.

از آنجا که محافظت از اطلاعات مالی برای هر کسی اهمیت دارد، از بخش تنظمیات می‌توانید روی برنامه رمز عبور بگذارید و همچنین از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید تا دیگر نگران از دست دادن آنها نباشید.

دانلود اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو از بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

Taraphic

۱۳۹۸/۳/۱
من چند ماهی هست که حساب کتابامو سپردم به نیو، مدتی زمان لازم بود تا دستم بیاد چجوری میتونم بهینه تر و به سبکِ خودم از این اپلیکیشن استفاده کنم و خوشبختانه این اتفاق اُفتاد و ممنون از نیوُ!

Dr. Farabi

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
سلام و عرض ادب
برنامه های حسابداری شخصی متفاوتی را امتحان کردم اما متاسفانه فضای شلوغ و طراحی نامناسب نرم افزارها حتی برندهای معروف بسیار ناامید کننده است. مدتی است با نیوُ آشنا شدم و از طراحی کاربر پسند و محیط حرفه ای آن بسیار شگفت زده شدم. مشخص است تیم بسیار خلاقی پشت این نرم افزار عالی هستند، و لازم به ذکر هست که پشتیبانی بسیار سریع و قوی دارند.
پس از بررسی های لازم، به تمام دانشجویانم نیوُ را پیشنهاد کردم.
موفق و پیروز باشید
ارادتمند
دکتر فارابی

Rahil

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
برنامه خیلی خوبیه، هم ساده اس هم به بانک وصل میشه

Mh mo

۱۳۹۶/۸/۱۹
بادرود فراوان
لطفا راهنمای استفاده از برنامه بصورت کامل دربرنامه بگنجانید ودرموردهر گزینه توضیح کامل بفرمایید
متشکرم/

صبا

۱۳۹۶/۱/۲۹
خیلی برنامه خوبیه ولی راهنما نداره مثلا من برای کیف پولم نمیتونم مبلغ تعیین کنم لطفا یکی راهنماییم کنه