خانهاخبار
تیم کوک: ما استایلوس نساختیم!

تیم کوک: ما استایلوس نساختیم!

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، در راستای عرضه آیپد پرو به بازار در این هفته صحبت‌هایی کرده است. با ادامه مطلب همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۸/۲۰

آیپد پرو، که چهارشنبه این هفته وارد بازار جهانی می‌شود، همراه با دو لوازم جانبی جدید قابل استفاده است: قلم مخصوص (Apple Pencil) و کاور کیبورد هوشمند (Smart Keyboard Cover) که هر دو جداگانه فروخته می‌شوند.

تیم کوک درباره Apple Pencil چنین می‌گوید: «ما درواقع یک قلم تنها برای انجام دادن کارهای گرافیکی نظیر اسکچ کشیدن و… ساخته‌ایم؛ یعنی کارهایی که با انگشت نمی‌توان انجام داد. به‌هیچ عنوان قصد نداریم قلم را با فناوری انگشت لمسی تعویض کنیم، بلکه فقط آن را با ساخت یک قلم متفاوت توسعه داده‌ایم تا انجام دادن کارها برای کاربر راحت‌تر شود.»

تیم کوک گفته که در مسافرت‌هایش دیگر با خودش مک‌بوک حمل نخواهد کرد و به‌جای آن از آیپد پرو استفاده می‌کند. دلیل اصلی آن را هم کیبورد جدید این آیپد اعلام کرده است و می‌گوید: «ما کیبورد جدیدی ساخته‌ایم که کاملا انحصاری آیپد پرو است. این کیبورد در کنار قابلیت Split View در آی‌او‌اس ۹ امکان انجام دادن کارهای خلاقانه زیادی به کاربر می‌دهد. همین موضوع باعث شده تنها دستگاه‌هایی که با خودم در مسافرت حمل می‌کنم آیپد پرو و آیفونم باشد.» ولی عجیب است که وی از اپل واچ حرفی نزده است!

 

image

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

amir

۱۳۹۴/۸/۲۱
شما آشغال می سازید....................

علی حسینی

۱۳۹۴/۸/۲۱
سروش چمنی اینهایی که گفتی یعنی ما قلم از سامسونگ کپی برداری کردیم دیگه؟؟
بنده خدا روش نشده مستقیم بگه ما قلم از سامسونگ دزدی کردیدم
راحت باشین کپی کنید

iland

۱۳۹۴/۸/۲۱
هر جای مطلب تون رو نگاه میکنم تیم کوک استایلوس نگفته.

alireza4

۱۳۹۴/۸/۲۰
تمام دنیای تکنولوژی فدای اپل ..
خلاق ترین مردی که تا به حال دیدم تیم کوک!