خانهاخبار
مشاور خرید: افت قیمت محصولات سامسونگ با گارانتی رسمی (آبان 94)

مشاور خرید: افت قیمت محصولات سامسونگ با گارانتی رسمی (آبان 94)

پرچمداران جدید سامسونگ چند ماهی است که وارد بازار ایران شده‌اند و، آن‌طور که بازار حکایت می‌کند، محصولات جدید این کمپانی یعنی نوت5 و گلکسی اس6 اج پلاس روزهای خوبی در بازار ایران سپری می‌کنند. اما سامسونگ چیزی بیشتر از یک روز خوب مدنظر دارد! وضعیت پرچمداران سابق این کمپانی نیز قابل توجه است. منظور از گارانتی اصلی (رسمی)، گارانتی شرکت‌های پارس مایکروتل، پارس سامتل و هماهنگ است.
۱۳۹۴/۸/۱۷

کمتر کسی پیدا می‌شود که هنگام خرید پرچم‌دار از گوشی‌های سامسونگ نام نبرد. در حال حاضر نوت5 و اس6 اج پلاس پرچمداران جدید سامسونگ‌اند که سعی دارند در بازار ایران فروش خوب خود را حفظ کنند. با توجه به اینکه سامسونگ دفاتر نمایندگی در ایران دارد و به‌نوعی می‌تواند بازار محصولاتش را کنترل کند، در بازار امروز شاهد افت قیمت این پرچم‌داران با گارانتی‌های معتبریم. منظور از گارانتی اصلی (رسمی)، گارانتی شرکت‌های پارس مایکروتل، پارس سامتل و هماهنگ است.

 

image

 

زمانی که پرچم‌داران جدید سامسونگ وارد ایران شدند، قیمتی داشتند به‌نسبت بالاتر از آنچه اکنون در بازار مشاهده می‌کنیم. دلیلش هم این بود که سامسونگ در آن زمان جدیدترین پرچم‌داران را در اختیار داشت و هنوز از محصولات جدید اپل، هوآوی و سونی خبری نبود. با ورود رقبا به بازار، سامسونگ قیمت‌های محصولات خود را کاهش داده است تا همچنان بازار خود را در ایران حفظ و حتی قوی‌تر کند. در این مطلب به قیمت پرچم‌داران جدید و قدیمی سامسونگ نگاهی می‌اندازیم.

 

image

 

گلکسی نوت 5:

پنجمین عضو خانواده نوت بسیار شکیل و زیباست؛ محصولی قدرتمند با ویژگی‌های فوق‌العاده. قلم اس این محصول بسیار قدرتمند است. می‌توانید با ویژگی‌های قلم اس (S Pen) آشنا شوید تا نیازتان به حمل لپتاپ بسیار کمتر شود. البته اگر قصد دارید نوت5 بخرید، بهتر است قبل از خرید بررسی تخصصی این محصول را بخوانید تا بتوانید آگاهانه خرید کنید.

 

image

 

نوت 5 با گارانتی اصلی در هفته‌های اول ورود به ایران در دو رنگ و دو قیمت مختلف عرضه می‌شد. رنگ‌های مختلف اوایل تفاوت قیمت را همراه داشتند، اما با گذشت زمان این اختلاف قیمت بسیار کمتر از روزهای اول شده است.
در هفته‌های اول نوت 5 طلایی با قیمت 2700000 تومان و نوت 5 مشکی با قیمت 2600000 تومان به همراه گارانتی اصلی عرضه می‌شد.
در هفته گذشته قیمت این محصول در نمایندگی‌های رسمی سامسونگ به 2590000 تومان نیز رسیده است. البته به خاطر داشته باشید که قیمت‌های ذکرشده مربوط به نوت 5 مدل پایه (32 گیگابایتی) است.

 

گلکسی اس6 اج پلاس:

نسخه فبلت گلکسی اس6 اج یعنی همان گلکسی اس6 اج پلاس هنگام ورود به بازار نظرهای زیادی را به سوی خود جلب نمود. این محصول با صفحه نمایش 5.7 اینچی به بازار وارد شد که از لحاظ سخت‌افزاری می‌توان گلکسی اس6 اج پلاس را در زمره پرچم‌داران قدرتمند بازار دانست. البته اگر به خرید این گوشی هوشمند فکر می‌کنید، بهتر است نخست بررسی تخصصی این محصول را مطالعه کنید تا با دید بهتری گوشی موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

image

 

در هفته‌های اول قیمت نسخه 32 گیگابایت این محصول با گارانتی‌های رسمی سامسونگ 2750000 تومان بود، اما با ورود محصولات جدید و علاقه سامسونگ به حفظ بازار قیمت این محصول دچار افت زیادی شده و در حال حاضر قیمت نسخه 32 گیگابایت آن با گارانتی رسمی 2584000 تومان است.

 

گلکسی اس6 اج:

برادر کوچک‌تر، با ورود برادر اج پلاسش، طرفداران کمتری پیدا کرده است؛ البته همچنان افرادی که به فبلت‌ها علاقه ندارند اس6 اج را گزینه مناسبی برای خود می‌دانند. به نظر نمی‌رسد گلکسی اس6 اج با افت قیمت زیادی در هفته‌ها و ماه‌های آتی روبرو شود، هرچند که برچسب تاریخ یک سال پیش دارد. نوت5 و اس6 اج پلاس هر دو فبلت‌اند و بالطبع کاربرانی که به فبلت علاقه ندارند، گلکسی اس6 اج 5.1 اینچی را گزینه‌ای درخور می‌یابند. اگر به خرید این محصول علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است قبل از خرید بررسی تخصصی جی‌‌اس‌ام را مطالعه کنید تا با مزایا و معایب این گوشی آشنا شوید.

 

image

 

قیمت این محصول در یک ماه گذشته افت چندانی نداشته است. نسخه 32 گیگابایت گلکسی اس6 اج با گارانتی به‌قیمت 2190000 تومان فروخته می‌شد و اکنون قیمت این محصول حدود 2125000 است؛ یعنی در یک ماه گذشته این محصول افت قیمتی 65 هزار تومانی داشته. البته احتمال می‌رود که با ورود محصولات سایر برندها قیمت این محصول باز هم افت کند و احتمالا جایی زیر 2 میلیون تومان متوقف شود.

 

گلکسی اس6:

گلکسی اس6 نسخه غیرمنحنی سری 6 است؛ یکی از پرطرفدارترین محصولات یک سال اخیر سامسونگ که علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده است. اگر در پی گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید و نمایشگر خمیده نیز چندان برایتان جذاب نیست، گلکسی اس6 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این محصول در یک ماه گذشته افت قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات سری 6 داشته و قیمتش به زیر دو میلیون تومان سقوط کرده است. البته احتمال می‌دهیم گلکسی اس6 مانند گلکسی اس5 مدت زیادی در بازار عمر کند. 
برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب این محصول می‌توانید بررسی تخصصی آن را در جی‌اس‌ام بخوانید.

 

image

 

قیمت نسخه 32 گیگابایتی گلکسی اس6 تک‌سیم‌کارت با گارانتی در ماه گذشته حدود 1950000 و نسخه 32 گیگابایتی دوسیم‌کارت آن 2050000 بود.
در حال حاضر قیمت نسخه تک‌سیم این محصول 1880000 تومان و نسخه دوسیم‌کارت آن 1980000 است. 

 

گلکسی نوت 4:

با ورود عضو جدید خانواده نوت، پیش‌بینی می‌شد نوت 4 با افت قیمت زیادی روبرو شود، اما به‌نظر می‌رسد چنین اتفاقی نیفتاده، چون این محصول هنوز کاربران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. خیلی از کاربران به دنبال فبلتی با استایلوس خوب برای بهتر و راحت‌تر کردن فعالیت‌های خودشان‌اند. هرچند نوت 5 با سروصدای زیادی وارد بازار شد، نمی‌توان محبوبیت نوت 4 را نادیده گرفت. شاید نوت 5 ویژگی‌هایی داشته باشد که نسل قبلی‌اش از آنها بی‌نصیب است، اما نوت 4 هم، به‌نسبت قیمتش، از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با این محصول بررسی تخصصی آن را در جی‌اس‌ام بخوانید تا از مزایا و معایبش آگاه شوید.

 

image

 

قیمت نسخه H یا 3G این محصول با حافظه داخلی 32 گیگابایت در ماه گدشته 1850000 تومان و قیمت نسخه C یا 4G آن با همان حافظه داخلی 2050000 تومان بوده است. 
در حال حاضر قیمت نسخه 3G با گارانتی 1825000 تومان است و نسخه 4G آن قیمتی حدود 1905000 تومان دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

پیام

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
ممنون از نظر بسیار کارشناسی شما !!!!!!!

ali

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
 کی گفته سامسونگ پلاستیکه خوبه همه میدونن سامسونگ تا حالا این همه کار فلز داده(s6.note 5) ,و کلی کار دیگه lg تازه تو g5 میخاد فلزو بیاره...تو g4رم که یه مدل پلاستیک بود اون مدلیم که چرم بود 99% کاربرا از جنس بد چرمش و لب پر شدن گوشه هاش گله داشتن
ههههه یارو پوله سامسونگ نداره میره lg ارزون قیمت میخره بعد ادعاشم میشه

Arash

۱۳۹۴/۹/۳
لذت

reza

۱۳۹۴/۸/۲۹
فقط ال جی بخرید لظت ببرید سامسونگ به درد کسانی میخوره که دنبال پلاستیک ارزان هستند

حمید

۱۳۹۴/۸/۲۵
jتو تهران هست میخوای بخرم واست بفرستم