خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات ال جی

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات ال جی

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبرو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و مسائل مربوط به محصولات پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۸/۱۶

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا مسائل مربوط به محصولات است.

image

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید و iOS و همچنین لوازم جانبی موسیقی و پردازنده‌ها و روت کردن محصولات اندرویدی و جیلبریک آیفون و آیپد و دوربین های تلفن همراه و خرید محصولات سامسونگ پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها، سیستم عامل‌ها و مسائل مربوط به محصول موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان مربوط به همان موضوع به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به خرید محصولات ال جی رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره خرید محصولات ال جی از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

امیرعلی

۱۳۹۷/۵/۲۰
سلام من گوشی ال جی g6 رو به اندروید 8 آپ کردم یه منویی میاد تو صفحه اصلی منو میانبر بعد از لمس قسمت پایین صفحه چجوری میتونم غیر فعالش کنم تو بازی ها ظاهر میشه اذیت میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

رضا

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
با سلام میخاستم. ببینم. اندروید 6برای جی3 بصورت خودکار(ota عرضه ميشود

احمد

۱۳۹۴/۱۰/۷
با سلام بنده گوشی LG G3 دارم 32 گیگ . هرکاری میکنم که تنظیمات 4G اینترنت را در ان فعال کنم .نمی شود .از هر راهی بگویید رفتم .کد مخفی .منوی مخفی و ... نمیشود .خواهشا کمک کنید و این که اندروید 6 کی از راه می رسد برای این گوشی
مرسی

ali

۱۳۹۴/۱۰/۶
سلام
به نظرتون G3 خوبه یا G Flex2 ؟؟؟؟

hamed

۱۳۹۴/۹/۲
منم یه هفته میشه همین گوشیو خریدم.باتریش زود خالی میشه.ابدیت هم نمیشد.30 تومن دادم برام ابدیت کردن.باتریش بدترم شد