خانهاخبار
محدودیت‌های iOS 9 فعالیت مارکت سیبچه را تحت تاثیر قرار داده است

محدودیت‌های iOS 9 فعالیت مارکت سیبچه را تحت تاثیر قرار داده است

کاربران ایرانی آی‌دیوایس‌های اپل که برای دریافت برنامه از اپ استور از سیبچه کمک می‌گرفتند از این پس باید از طریق برنامه جدید ویترین سیبچه اقدام به دریافت و خرید برنامه‌های مورد نیاز خود کنند.
۱۳۹۴/۸/۱۶

شرکت داده‌پردازان همراه ایرانیان، که اپلیکیشن بازارچه سیبچه یکی از محصولات این شرکت است، در اطلاعیه‌ای به کاربران خود اعلام کرده که برای استفاده از خدمات دریافت اپلیکیشن‌های iOS از اپ استور اپل از این پس باید از اپلیکیشن ویترین سیبچه استفاده کنند.

در متنی که مرتبط با این خبر در وبلاگ سیبچه منتشر شده آمده است:

با توجه به سیاست‌های شرکت اپل، برای ما مشخص بود که استفاده از بازارچه‌ی سیبچه به شکل فعلی در دراز مدت امکان‌پذیر نخواهد بود. لذا پروژه‌ی ویترین سیبچه از یک سال قبل در این مجموعه آغاز شده و از ابتدای سال به عنوان محصولی جدید معرفی و اجرا شد.

اکنون با ارائه‌ی نسخه‌ی iOS 9 محدودیت‌های فنی به حداکثر رسیده و ادامه‌ی کار برای بازارچه، کاربران و همچنین توسعه‌دهندگان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده است. لذا از این پس برای دریافت نرم‌افزارهای اپل می‌توانید از طریق بازارچه‌ی Vitrin Sibche اقدام کنید.

 

image

 

این شرکت محدودیت‌های فنی و اجرایی ایجادشده در iOS 9 را دلیل تغییر روش خود اعلام کرده است. با استفاده از اپلیکیشن ویترین سیبچه (که از اپ استور قابل دریافت است)، کاربران می‌توانند به جستجو و دریافت تمام اپ‌های موجود در اپ استور و خرید آنها به‌صورت ریالی و کاملا قانونی اقدام کنند. در همین حال اپلیکیشن بازارچه سیبچه همچنان محلی برای عرضه اپلیکیشن‌های فارسی توسعه‌دهندگان ایرانی باقی خواهد ماند.

منبع: سیبچه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

صبا

۱۳۹۹/۷/۱۳
من استور ایرانی سیب ایرانی دارم ... خیلی عالیه

متین

۱۳۹۵/۴/۲۳
اقا من سیب چه را می خواهم

مهرزاد

۱۳۹۵/۴/۸
سلام ببخشيد چجور بايد دانلود كرد تو اپستور كه نيست

طاهر

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
منم نميتونم نرم افزار بانك ملي را دانلود كنم رهنمايي كنين ممنون

طاهر

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
سلام من قبلا از سيبچه موبايل بانك ملي رو دانلود كرده بودم اما الان از كار افتاده ويترين سيبچه هم اين برنامه رو نداره خواهش ميكنم راهنمايي كنين