خانهاخبار
5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

در طول هفته‌های گذشته روزانه اپلیکیشن‌های مختلفی به شما معرفی کردیم. حال در این مطلب می‌خواهیم به چند اپلیکیشن برگزیده از این موارد اشاره کنیم.
۱۳۹۴/۸/۱۴

در هفته‌های گذشته ما هر روز یک اپلیکیشن در زمینه‌های مختلف همچون بازی، ارسال پیام، مسیریابی و... به شما معرفی کردیم. در این نوشته تصمیم گرفتیم سراغ برترین اپلیکیشن‌های معرفی‌شده برویم و آنها را با هم مرور کنیم.

GPS Phone Tracker Pro
یکی از اپلیکیشن‌های مسیریابی است که شما و دوستانتان با نصب آن می‌توانید در یک گروه عضو شوید و هر لحظه دوستانتان را از روی نقشه تعقیب کنید!
البته این عملیات تعقیب با موافقت دوستان شما انجام می‌شود تا به حریم شخصی آنها نیز لطمه‌ای نخورد.

image

 

لینک دانلود
 

Yahoo Weather
یکی از اپلیکیشن‌های کمپانی یاهو که می‌تواند در زندگی شما تاثیر به‌سزایی بگذارد! این اپلیکیشن را می‌توان کامل‌ترین اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا معرفی کرد که می‌تواند در قالب ریپورت وضعیت آب‌وهوای شهرتان را در 5 ساعت یا 10 روز آینده به شما اعلام کند. همچنین این اعلام آب‌و‌هوا با عکسی مربوط به همان موقعیت اقلیمی از سایت فلیکر مزین می‌شود.

image

 

لینک دانلود
 

Mission Impossible: Rogue Nation
اگر با سری بازی‌ها و فیلم‌های ماموریت غیرممکن آشنا باشید، می‌دانید که یکی از حرفه‌ای‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های اکشن است. در این سری از این بازی جذاب باید وارد مکان‌های تحت حفاظت شوید و هدف‌های بزرگ ماموریتتان را منهدم کنید، با نیروهای آموزش‌دیده و حرفه‌ای دشمن مواجه شوید و آنها را بکشید و به مقابله با یک انجمن در تمام دنیا بروید!
اما نگران نباشید! هرجا که نتوانستید به تنهایی با تمام دشمنان به مقابله بپردازید، می توانید به صورت تیمی و آنلاین، بازی را ادامه دهید.

image

 

لینک دانلود
 

نقشه آفلاین تهران
تا به حال شده آدرسی به شما بدهند و آن را نشناسید؟ مطمئنا در این مواقع باید از چندین نفر در میان راه سوال کنید که چطور می‌توان به این مقصد رسید. اما راه بهتری هم برای پیدا کردن راهتان وجود دارد و آن استفاده از نقشه آفلاین است!
اگر می‌خواهید تمام راه‌های پر ترافیک تهران را دور بزنید و مسیرهای بهتری پیدا کنید، یک راه بیشتر ندارید و آن نصب اپلیکیشن رایگان نقشه آفلاین تهران است. در این اپلیکیشن، علاوه بر نقشه موقعیت‌ها و خیابان‌های تهران، می‌توانید خطوط BRT و متروی تهران را نیز ببینید.
 

 

image
image

 

لینک دانلود

تلگروپ
این روزها اپلیکیشن تلگرام جای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیگر را به‌تنهایی پر کرده و تقریبا همه این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده‌اند. اما یکی از کاربردهای مهم تلگرام گروه‌های مختلف آن است که البته برای عضو شدن در آنها باید آدرس گروه را داشته باشید. اینجاست که تلگروپ به کمک شما می‌آید.
اما اپلیکیشن تلگروپ این کار را برای شما ساده می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید گروه‌های مختلف تلگرامی را در آن ببینید و پس از خواندن موضوع و معرفی آنها، در گروه موردعلاقه‌تان عضو شوید. این اپلیکیشن همچنین برای کسانی که ادمین گروه در تلگرام هستند نیز بسیار مناسب است، چراکه از این طریق می‌توانند سریع‌تر پیج خود را به سمت تعداد عضو و فالوئر بالاتر هدایت کنند.

image

 

لینک دانلود
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)