خانهاخبار
لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال چه موقع روانه بازار می‌شوند؟

لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال چه موقع روانه بازار می‌شوند؟

دوستداران گوشی‌های ویندوز فونی بی‌صبرانه منتظر عرضه گوشی‌های 950 Lumia و Lumia 950XL هستند و این در حالی است که مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌ها را اعلام نکرده.
۱۳۹۴/۸/۱۴

پرچم‌داران 2015 مایکروسافت چندی پیش در کنفرانس این شرکت و پس از شایعات بسیار معرفی شدند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی‌های جدید لومیا 950 و 950 ایکس‌ال از ویژگی‌های قابل توجهی همچون دوربین 20 مگاپیکسلی پیور ویو با لرزشگیر اپتیکی تصویر و فلاش سه‌گانه، ویندوز 10، کانتینیوم و بسیاری قابلیت‌های دیگر بهره می‌برند.

این شرکت گوشی‌های لومیا 950 و 950 ایکس‌ال را برای علاقه‌مندان در فروشگاه‌های خود قرار داده و کسانی که به فروشگاه‌های این شرکت دسترسی دارند می‌توانند با این گوشی‌ها کار کنند و آنها را بیازمایند. حالا علاقه‌مندان منتظرند فروش این گوشی‌های هوشمند آغاز شود.

اگرچه پیش‌فروش این دستگاه‌ها چند هفته‌ای است که شروع شده، مایکروسافت تاریخ دقیقی برای عرضه آنها اعلام نکرده و فقط گفته که لومیا 950 و 950 ایکس‌ال در ماه نوامبر عرضه می‌شوند. به نظر می‌رسد رفع مشکلات ویندوز 10 دلیل اصلی اعلام نکردن تاریخ دقیق برای عرضه این گوشی‌هاست. مایکروسافت در حال حاضر به فکر نهایی کردن ویندوز 10 موبایل و عرضه لومیاهای جدید است و با توجه به اینکه ماه نوامبر شروع شده و هنوز خبر دقیقی در مورد تاریخ عرضه این گوشی‌ها اعلام نشده، احتمالا اواخر نوامبر شاهد عرضه این دو محصول در امریکا خواهیم بود؛ تاریخی که احتمالا برای سایر کشورها، با تاخیر، به اوایل دسامبر منتقل می‌شود.

مایکروسافت در کنفرانس خود اعلام کرده بود که لومیا 950 با قیمت 550 دلار و لومیا 950 ایکس ال با قیمت 649 دلار در ماه نوامبر روانه بازار خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

بابي

۱۳۹۴/۹/۲
سلام حدود قيمتش رو كسي نداره ؟

علی گرجی

۱۳۹۴/۸/۱۵
سلام به همه دوست داران ویندوزفن مثل خودم.
خدا کنه قیمتش کمتر بشه تا به ما میرسه.
منم بی صبرانه منتظرم بیاد.
شکی در توانایی سخت افزاری این گوشی مخصوصا دوربینش نیست.
مشکلات ویندوز 10 هم برطرف میشه.
اینم بگم هر ایرادی ویندوز 10 توی فبلت شما پیش میاد کافیه توی نظر شما به ماکروسافت ایرادش رو بنویسید به زبان فارسی با نگارش درست.مثلا: سلام. من هنگام عکس برداری نویز فراوانی را مشاهده میکنم. و هنگام کار با فبلت خود، صفحه نمایش دچار پرش میشود. جالب اینجاست بعد 48 ساعت برای فبلت شما یه پیام از طرف ماکروسافت میاد که همراهش آپدیت برای برطرف کردن مشکل شماست و از شما تشکر میکنه. خداییش من بعد این همه گوشی بازی تا به حال این حرکت رو ندیده بودم. خودم از لومیا 920 که داشتم 17 ایراد گرفتم و 17 آپدیت برای رفع مشکل برام فرستاد و منو کاربر ویژه ماکروسافت کرده.جدا از دولوپر منو vip کرده.
احسنت به این مشتری مداری.
برند های دیگه یاد بگیرن.
امتحان کنین. فعال باشین ویژه میشین.

سعید

۱۳۹۴/۸/۱۵
مگر شما خانم فانی مارو از اخبار لومیا با خبر کنی.
ممنون از پستتون من خیلی اشتیاق واسه خرید این گوشی دارم

Fallah

۱۳۹۴/۸/۱۴
سلام این فیلم مراسم را نه کذاشتید