خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! موضوع هفته گذشته: خرید محصولات سامسونگ

از جی‌اس‌ام بپرسید! موضوع هفته گذشته: خرید محصولات سامسونگ

اگر از مخاطبان صفحه فیس‌بوک ما باشید، حتما می‌دانید که هر چهارشنبه کارشناسان ما به سوال‌های شما در خصوص گوشی‌های همراه و اجزا و محصولات مرتبط آنها پاسخ می‌دهند. هفته پیش نوبت خرید محصولات سامسونگ بود. در ادامه مجموعه‌ای از مهم‌ترین سوال‌های طرح‌شده در خصوص این موضوع را به همراه پاسخ‌های کارشناسان ما می‌بینید.
۱۳۹۴/۸/۱۲

«از جی‌اس‌ام بپرسید» نام سرویس جدید ما در شبکه‌های اجتماعی است. هر هفته یک برند یا محصول و مسائل مربوط به آن از طریق صفحه رسمی جی‌اس‌ام در فیس‌بوک معرفی می‌شود و شما می‌توانید سوالات خود را درباره محصولات و خدمات آن برند یا مسائل مربوط به محصولات طرح کنید. هفته گذشته کارشناسان جی‌اس‌ام به پرسش‌هایی پاسخ دادند که درباره خرید محصولات سامسونگ طرح شده بود. در ادامه آنچه از جی‌اس‌ام پرسیده شده و نیز پاسخ‌های ما جمع‌بندی شده است.

image

پرسش: بهترین گوشی برای خرید از برند سامسونگ تا زیر 1 میلیون و 400 هزار تومان چیست؟
پاسخ جی‌اس‌ام: بهترین گزینه‌های سامسونگ Galaxy A8 و Galaxy S5 است. اگر به دنبال گوشی هوشمندی با ظاهر جذاب و بدنه آلومینیومی هستید، انتخاب شما Galaxy A8 خواهد بود که صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد. ولی اگر به دنبال دستگاهی با امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بالایید و ظاهر گوشی برایتان اولویت ندارد، بهترین گزینه Galaxy S5 است.
قیمت Galaxy A8: حدود یک میلیون و 350 هزار تومان
قیمت Galaxy S5: حدود یک میلیون و 190 هزار تومان


پرسش: بهترین گارانتی موجود برای محصولات سامسونگ چیست؟
پاسخ جی‌اس‌ام: تمام مواردی که شامل گارانتی می‌شود، مانند خرابی سخت‌افزاری دستگاه، در همه گارانتی‌های اصلی سامسونگ از جمله همراه سرویس خاورمیانه، مایکروتل، سامتل و هماهنگ خدماتشان به یک شکل ارائه می‌شود. با این تفاوت که در گارانتی هماهنگ، به‌دلیل بیمه شدن بدنه گوشی، شکستن بدنه گوشی نیز شامل گارانتی تعویض می‌شود. البته فراموش نکنید این تفاوت خدمات موجب هزینه بیشتر برای خرید محصول می‌شود.

 

image

 

پرسش: چه تفاوتی بین گارانتی همراه سرویس خاورمیانه و اینترنشنال وجود دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: هر دو این موارد درواقع یک گارانتی و یک شرکت است و تمام دفاتر خدماتی سامسونگ الکترونیکس برای محصولات دارای این گارانتی به مشتریان خدمات می‌دهند. اما بعضی فروشندگان در بازار برای ایجاد مزیت رقابتی برای محصولاتشان از این ترفند استفاده می‌کنند و بین این دو فرق می‌گذارند.


پرسش: سامسونگ Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 چه برتری‌هایی نسبت به iPhone 6s دارند؟ برای خرید از بین این موارد کدام‌یک را پیشنهاد می‌دهید؟
پاسخ جی‌اس‌ام: اولین سوالی که برای انتخاب از بین این دستگاه‌ها پیش می‌آید این است: آیا به دنبال فبلت 5.7 اینچی هستید یا به دنبال گوشی‌ای با سایز 4.7 اینچ؟ اگر قصد دارید محصولی با صفحه نمایش بزرگ بخرید، مطمئنا iPhone 6s انتخاب شما نخواهد بود و باید با هزینه بسیار بیشتری سراغ iPhone 6s Plus بروید. اما می‌توانید با صرف هزینه کمتر، از بین محصولات سامسونگ هم دستگاهی بسیار عالی انتخاب کنید.

 

image

 

پرسش: چه تفاوتی بین Note 5 و +S6 Edge وجود دارد؟ کدام‌یک را بخریم؟
پاسخ جی‌اس‌ام: هر دو این محصولات با صفحه نمایش 5.7 اینچی فبلت محسوب می‌شوند، اما اگر بخواهیم خصوصیات این دو را از هم تفکیک کنیم، باید بین صفحه نمایش خمیده‌ای که تصاویر در آن با جلوه خاصی نمایش داده می‌شود و منوی دسترسی اضافه نیز در اختیارمان قرار می‌دهد، یا قلم پرکاربرد سری نوت یکی را انتخاب کنیم. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که امکانات دوربین Note 5 کمی بیشتر از +S6 Edge است و این هم جزو موارد مهم برای انتخاب بین این دو محصول است.


پرسش: آیا افت قیمت Note 5 و +S6 Edge سامسونگ سریع‌تر خواهد بود یا افت قیمت iPhone 6s و iPhone 6s Plus؟
پاسخ جی‌اس‌ام: مسلما پرچم‌داران سامسونگ از پرچم‌داران اپل افت قیمت بیشتری خواهند داشت؛ چراکه سامسونگ با افزایش روزبه‌روز محصولاتش در ایران، به‌دلیل داشتن دفتر رسمی در ایران، می‌تواند قیمت دستگاه‌هایش را پایین‌تر بیاورد که این موضوع را در پرچم‌داران قبلی این کمپانی، به‌خصوص Galaxy S5، هم دیده‌ایم.
اما پرچم‌داران اپل، به‌دلیل پایین‌تر بودن میزان عرضه در بازار نسبت به پرچم‌داران سامسونگ و البته جوی که نسبت به برند اپل وجود دارد، افت قیمت بسیار کمتری دارند. این نکته از طرفی یک ضعف برای برخی خریداران محسوب می‌شود، که با این قیمت ممکن است نتوانند محصولات اپلی بخرند، و از طرف دیگر هم یک مزیت است برای کسانی که قصد دارند آیفون خود را بفروشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

و

۱۳۹۹/۵/۱۶
گوشی های A10sو A20چرا سخت افزار پخش کننده موسیقی ندارند

مهدیه

۱۳۹۵/۶/۳۱
چرا گوشی های سامسونگ گلکسی a5 در هنگام دانلود فیلم درخواست ایمیل و نام کاربری و پسورد میکند و فیلم را دانلود نمیکند؟چگونه میشود این مشکل را برطرف کرد؟لطفا زودتر پاسخ دهید ممنون

رضا

۱۳۹۴/۱۱/۱
ایا سامسنگ گلکسی تبه اس 8.4 ابدت 5.1.1 ویا 6می ده

کیارش

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
جی اس ام میدونم بد موقع دارم سوال میکنم ولی عایا به نظر شما با معرفی گوشی s7 در اسفند ماه و حواشی این معرفی گوشی هایی نظیر note 5 وs6 edge plus افت قیمت دارند و حدودا این افت تا کی صورت میگیرد
قبل از معرفی در بهمن ماه
یا
بعد از معرفی تا اخره ساله جاری افت قیمت خواهند داشت؟

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
خیر، اما با رامهای سیانوژن و دیگر رامها می توانید به صورت غیر رسمی گوشی تان را آپدیت کنید.