خانهاخبار
400 درصد ماندگاری بیشتر در باتری خانواده Xperia Z5‌ با اندروید 6

400 درصد ماندگاری بیشتر در باتری خانواده Xperia Z5‌ با اندروید 6

با آپدیت گوشی‌های اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت به اندروید 6، قابلیت استامینا در این گوشی‌ها به روز می شود و دوام باتری در این خانواده را افزایش می‌دهد.
۱۳۹۴/۸/۱۰

گوشی‌های سونی اکسپریا Z5 برای مدیریت باتری به مد باتری به نام Stamina Mode مجهز بوده‌اند. وقتی این حالت را در این گوشی‌ها فعال کنیم، زمان استندبای در آنها 400 درصد افزایش می‌یابد. شاید فکر می‌کنید که سونی حرکتی خارق‌العاده انجام داده، اما درواقع این شرکت با یک تکنولوژی ساده و کاهش فعالیت‌های پس‌زمینه موفق شده چنین کاری انجام دهد.

در این حالت اپلیکیشن‌های دستگاه سینک نمی‌شوند و نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها نیز در حالتی که نمایشگر خاموش است به دست شما نمی‌رسند. معمولا این فعالیت‌ها بخش عمده‌ای از شارژ باتری دستگاهتان را به خود اختصاص می‌دهند، حتی اگر از گوشی‌تان استفاده نکنید و آن را تنها در جیب خود قرار داده باشید. حالت استامینا در گوشی‌های اکسپریا دیتای گوشی را قطع می‌کند و از فعال شدن مجدد گوشی نیز جلوگیری می‌کند. البته در این حالت تماس صوتی، پیام کوتاه و پیام چندرسانه‌ای (MMS) را دریافت خواهید کرد. زنگ آلارم گوشی در مد استامینا قطع نمی‌شود و اپلیکیشن تقویم پیش‌فرض نیز فعال می‌ماند.

 

image

 

مد استامینا در گوشی‌های اکسپریا با آپدیت به اندروید 6 بهبود یافته است و می‌تواند باتری‌های قدرتمند این گوشی‌ها را (باتری 3430 میلی آمپر ساعتی Z5 Premium، باتری 2900 میلی‌آمپرساعتی اکسپریا Z5 و باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی اکسپریا Z5 Compact) به رقیبی جدی برای پرچم‌داران تبدیل کند.

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

عباس

۱۳۹۵/۱/۹
400 درصد یعنی 4 برابر 100 درصد ، 100 درصد هم که خود باتریه پس 400 درصد یعنی 4 برابر باتری
اگه 100 رو 1 در نظر بگیریم و 400 رو 4 ؛ وقتی 1 رو 4 برابر کنی میشه 4 همون 4 که (به عبارتی گفتیم 400 همون 4 هستش)
پس 400 درصد یعنی 4 برابر 100 درصد..... بیخودی منفی ندید اگر نفهمیدید چی گفتم

Mjb

۱۳۹۴/۹/۲۲
نگاه کن gsm چه بلایی سر مردم میاری موندن 400 درصد 4 برابر میشه یا 5 برابر. خخخخخخخخ

سهراب

۱۳۹۴/۸/۱۱
خیلی عالی

Shahin

۱۳۹۴/۸/۱۰
منظور اینه که 4 برابر میشه

mohammad reza

۱۳۹۴/۸/۱۰
دوست عزیز یعنی 4 برابر میشه!!!!!