خانهاخبار
فبلت میت 8 هوآوی در راه است

فبلت میت 8 هوآوی در راه است

هوآوی در سال 2015 محصولاتی دوست‌داشتنی وارد بازار کرده است. به نظر می‌رسد استقبال از این محصولات به قدری بوده که این کمپانی چینی را وسوسه کرده تا تمام تلاش خود را برای تولید محصولی جدید به کار بندد؛ محصولی که مدیرعامل هوآوی آن را میت 8 نامیده است.
۱۳۹۴/۸/۹

ایفا 2015 شاهد گوشی جدید هوآوی، میت اس، بود؛ تلفن هوشمندی که نسخه 128 گیگابایت آن عنوان «اولین گوشی مجهز به تکنولوژی فورس تاچ» را یدک می‌کشد. در همین بین بود که سوالات در مورد محصول جدید هوآوی آغاز شد: خیلی‌ها در مورد صحت‌وسقم شایعات پیرامون محصول جدید هوآوی سوال می‌کنند؛ محصولی که تاکنون چندین شایعه در موردش منتشر شده است.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام مدیرعامل هوآوی در مورد فبلت جدید این کمپانی صحبت کرد و وجود چنین محصولی را تایید نمود؛ فبلتی که احتمالا به تراشه جدید هوآوی مجهز است؛ یعنی Kirin 950 که ماه آینده معرفی می‌شود. یو چنگ‌دانگ (ملقب به ریچارد یو)، مدیرعامل هوآوی، در ادامه مصاحبه‌اش افزوده که فبلت میت 8 درواقع آیفون 6اس پلاس هوآوی است.

image

هنوز مشخصات این محصول به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد این دستگاه، همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، با تراشه HiSilicon Kirin 950 روانه بازار می‌شود و مدل‌های مختلف آن به 3 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است. احتمالا مدلی که رم 3 گیگابایتی دارد با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدلی که رم 4 گیگابایتی دارد با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. دوربین اصلی این محصول به احتمال زیاد 21 مگاپیکسلی است و بدنه‌اش از آلومینیوم ساخته می‌شود. به احتمال زیاد در این فبلت نیز شاهد تکنولوژی فورس‌تاچ خواهیم بود، اما آیا این تکنولوژی فقط برای مدلی خاص از دستگاه ارائه می‌شود یا تمام مدل‌های آن به تکنولوژی فورس‌تاچ مجهز خواهند بود؟ پاسخ این سوال هنوز در هاله‌ای از ابهام است و احتمالا باید تا زمان معرفی میت 8 صبر کنیم تا پاسخ سوال خود را بیابیم.


منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سروش

۱۳۹۵/۲/۸
ناموس گوشی

ali

۱۳۹۴/۹/۱۰
دوست من یه کم راجع به حرفات فک وتحقیق کن بعداینجابنویس....

shahdad

۱۳۹۴/۸/۱۰
البته از دوستان اپل بازمون توقعی نیست چون تا به حال دوربین 12 به بالا ندیدن کلا فقط اپلو قبول دارن
اما واقعا هوآوی سری p و هانرش حرف نداشته تابه حال الانشو با این سیپیو رو تست نکردم
در کل با سابقه درخشان هوآوی به نظر من گوشی خوب و حرفه ای هست
دوست من درسته شما اپل داری اما این دلیل نمیشه همه برندهای موبایل بد باشن
به نظرات دیگران ( اونایی که برای استفاده و کاراییش گوشی میخرن) نه ( اونایی که برای پوز دادن وکلاسش )
احترام بزار

pouya451

۱۳۹۴/۸/۱۰
بنجلی دیگر از بنجلستان P-:

مهدی

۱۳۹۴/۸/۱۰
خخخخخخخخخخخخخخخ
چرا نمیتونه بزنه یا فکر کردین باید از شما اجازشو بگیره؟