خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات اچ تی سی

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات اچ تی سی

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبرو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و مسائل مربوط به محصولات پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۸/۹

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا مسائل مربوط به محصولات است.

image

 

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید و iOS و همچنین لوازم جانبی موسیقی و پردازنده‌ها و روت کردن محصولات اندرویدی و جیلبریک آیفون و آیپد پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها، سیستم عامل‌ها و مسائل مربوط به محصول موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان مربوط به همان موضوع به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به خرید محصولات اچ‌تی‌سی رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره خرید محصولات اچ‌تی‌سی از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

ع.ف

۱۳۹۴/۸/۱۷
من نزدیک به 3سال و نیمه که اچ تی سی دارم، مدل وان ایکس. خیلی هم ازش راضیم. هیچیش نشده. الانم اگه بخوام عوضش کنم فقط به این خاطره که ازش خسته شدم!!! ولی بازم سراغ همین برند میرم!

مهران

۱۳۹۴/۸/۱۶
سلام . من نزدیک به 5 ساله که از محصولات htc استفاده میکنم . تو این سه مدلی که داشتم بعد از گذشت یک سال و نیم گوشی دچار هنگ و افت سرعت شدید میشه که حتی با ریست فکتوری هم درست نمیشه !!! به حدی میرسه که مجبور به تعویض میشم . میخواستم ببینم برندهای دیگه هم اینجوری هستند ؟ به نظر من که htc فقط سال اول خوبه !!! بعدش بدبختیش شروع میشه !!!

Mohammad

۱۳۹۴/۸/۱۶
سلام من میخوام HTC one m8 eye بگیرم آیا با توجه به ۱۲۶۰۰۰۰ قیمتش ارزش داره؟! خدمات و تعمیرات و کلا بازار قطعات یدکش چطوره؟! و اینکه آیا آپدیت لالی پاپ و سنس ۷ گرفته یا نه؟!

مجتبی

۱۳۹۴/۸/۱۵
سلام
من می خوام 826 بگیرم اما شرکتهای معتبر هیچکی دوربین جلوش 13 مگ نیست میشه لطفا بگید غیر از این تفاوت ایا تفاوت دیگه ای هم دارند اگه دارند چیه
ایا میشه از جایی تهیش کرد

سجاد

۱۳۹۴/۸/۱۴
سلام دوستان .
من 1سال 4ماهه m8 دارم خداوکيلي سلطانه . حرف نداره ، به خدا هر کي ميگه گوشي هاي htc بده فقط ميخواد برندو خراب کنه که نميتونه چون htc امتحانشو پس داده . بدون تعصب...