خانهاخبار
مشاور خرید: بهترین گوشی‌های ضد آب زیر یک میلیون تومان (آبان 94)

مشاور خرید: بهترین گوشی‌های ضد آب زیر یک میلیون تومان (آبان 94)

در ادامه مطالب مشاور خرید جی‌اس‌ام، این بار سراغ گوشی‌های میان‌رده از نوع ضد آب رفته‌ایم. با ما همراه باشید تا بهترین گوشی‌های ضدآب با قیمت کمتر از یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۴/۸/۶

اگر به دنبال خرید گوشی ضدآب هستید، حتما نیازی نیست سراغ بهترین گوشی‌ها یا گران‌ترین‌ها بروید، بلکه بین میان‌رده‌ها نیز می‌توان نمونه‌های مناسبی پیدا کرد؛ گوشی‌هایی که زمانی در میان پرچم‌دارها جای داشتند و اکنون جای خود را به نسل بعدی داده‌اند، اما نمی‌توان منکر مشخصات خوب و قابل توجه آنها شد.

خوب است اول ببینیم که گوشی‌های ضدآب بیشتر به کار چه افرادی می‌آیند. اغلب افرادی که در محیط‌های مرطوب کار می‌کنند ترجیح می‌دهند گوشی ضدآب تهیه کنند تا خیالشان از بابت آسیب دیدن گوشی بر اثر تماس با آب یا رطوبت راحت باشد. البته حتما نیازی نیست محیط کاری با رطوبت بالا داشته باشید، حتی اگر در شهرهای بسیار مرطوب ساحلی هم زندگی می‌کنید، خرید گوشی ضد‌آب می‌تواند خیال شما را از آسیب دیدن احتمالی گوشی هنگام تفریحات ساحلی و... راحت کند.

در ادامه مطالب مشاور خرید جی‌اس‌ام این‌بار سراغ گوشی‌های ضدآب رفته‌ایم تا بهترین نمونه‌ها را در رده قیمتی کمتر از یک میلیون تومان به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

Motorola Moto G (2015)

این گوشی، که در میان گوشی‌های ضدآب و جدید معرفی‌شده در سال 2015 جای می‌گیرد، جزو محبوب‌ترین گوشی‌های موتورولا محسوب می‌شود و همچون اغلب میان‌رده‌ها نمایشگری 5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل دارد. پردازنده موتو جی 2015 اسنپدراگون 410 و پردازنده گرافیکی‌اش آدرنو 360 است. حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت است و حافظه رم در نظر گرفته‌شده برای آن 2 گیگابایت. این گوشی از دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

 

image

 

موتو جی 2015 موتورولا را با قیمتی بین 800 تا 900 هزار تومان می‌توان در بازار ایران خریداری کرد.

 

Galaxy S5 Mini

این گوشی، که نمونه مقرون‌به‌صرفه پرچم‌دار سابق سامسونگ به شمار می‌رود، همچون پرچم‌داران اخیر این شرکت ضدآب و ضد گردوغبار است. نمایشگر این گوشی 4.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 است و پردازنده آن 4 هسته‌ای از نوع اگزینوس 3470 است. این گوشی دوربینی 8 مگاپیکسلی دارد و رم به‌کاررفته در آن 1.5 گیگابایت است. این تلفن هوشمند اندروید 4.4 کیت‌کت را از ابتدا بر روی خود دارد و به‌روزرسانی به اندروید 5 لالیپاپ نیز برای آن امکان‌پذیر است.

 

image

 

این گوشی را با قیمتی حدود یک میلیون تومان از بازار ایران می‌توانید تهیه کنید.

 

Sony Xperia M4 Aqua

گوشی M4 Aqua سونی، همچون پرچم‌داران این شرکت، از ویژگی ضدآب و ضد گردوغبار بودن بهره می‌برد. این گوشی در کنگره موبایل بارسلون (2015) معرفی شد و از نمایشگری 5 اینچی از نوع HD با تراکم پیکسلی 294 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. تراشه این دستگاه اسنپدراگون 615 است؛ تراشه‌ای که پردازنده اصلی 8 هسته‌ای و 64 بیتی و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 دارد. حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است و تا 128 گیگابایت نیز قابلیت ارتقای حافظه دارد. رم به‌کاررفته در M4 Aqua برابر 2 گیگابایت است و این گوشی از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

نسخه دو سیم‌کارت این گوشی را با قیمت 960 هزار تومان در بازار ایران می‌توان خریداری کرد.

 

Sony Xperia Z1 Compact

این گوشی اوایل سال 2014 روانه بازار شد و، همان‌طور که از نامش پیداست، نسخه کوچک‌تر اکسپریا Z1 است که کم‌وبیش ویژگی‌های آن گوشی را به ارث برده، از جمله ضدآب و ضد گردوغبار بودن. Z1 کامپکت نمایشگری 4.3 اینچی با رزولوشن 720p دارد و از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 بهره می‌برد. دوربین این گوشی همچون Z1 دوربینی 20.7 مگاپیکسلی است و دوربین جلو به‌کاررفته در آن 2 مگاپیکسلی است. زد 1 کامپکت 2 گیگابایت حافظه رم دارد و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز در آن به کار رفته است.

 

image

 

اکسپریا زد وان کامپکت را با قیمتی حدود یک میلیون تومان در بازار ایران می‌توان خریداری کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

احمدرضا

۱۳۹۵/۶/۸
ببخشید من میخوام گوشی سونیZ4بگیرم بنظرتون گوشی خوبیه یا نه؟

پوریا

۱۳۹۵/۱/۱۳
کسی میدونه هیچ کدوم ازین گوشیا قابلیت اسلوموشن یا فیلم برداری اهسته رو داره یا نه؟؟

roza

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
من ازگوشی زد وان دارم خیلی عالی اونایی که میگن مشکل داره دروغ میگن

امیر

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
m4 بهتره

M E T I

۱۳۹۴/۹/۲۳
یعنی زد ب نظرت صفحه نمایشش از اینا بهتره؟؟بزرگترین ایراد اکسپریا زد همون صفحه نمایشه فاجعه اش بود...با دوربینش...زد وان الان خودش زیره ی تومنه اون بد نیس