خانهاخبار
نمونه عکس‌های لومیا 950 ایکس ال در حالت ماکرو

نمونه عکس‌های لومیا 950 ایکس ال در حالت ماکرو

مدیر مسئول بخش تکنولوژی دوربین مایکروسافت به‌تازگی عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرده و مدعی شده این عکس با دوربین لومیا 950XL گرفته شده است.
۱۳۹۴/۸/۶

تنها چند هفته دیگر به آغاز فروش لومیا 950 و 950 ایکس‌ال باقی مانده است و به‌زودی این دو پرچم‌دار جدید مایکروسافت روانه بازار می‌شوند. یکی از نقاط قوت این گوشی‌ها دوربین 20 مگاپیکسلی آنهاست که انتظار می‌رود عکس‌هایی فوق‌العاده برای کاربران ثبت کند. حالا سایت ویندوز سنترال موفق شده دوربین لومیا 950 ایکس‌ال را آزمایش کند.

 

image

 

جان آلاکارو، که مسئولیت بخش تکنولوژی دوربین مایکروسافت را برعهده دارد، عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرده که با دوربین لومیا 950 ایکس‌ال گرفته شده است. عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید در حالت ماکرو با دوربین این گوشی گرفته شده و جزئیات را به‌خوبی نشان می‌دهد.

 

image

 

به نظر می‌رسد دوربین لومیاهای جدید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

منبع: Windows Central

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حسین

۱۳۹۴/۸/۶
آغا پ کی میاد؟ گفتن اوایل نوامبر حالا میگین چند هفته!!

حمید

۱۳۹۴/۸/۶
خدای من این عکس واقعیه؟
چه سوالی کردم البته که واقعیه من با دوربین های عکاسی حرفه ایی زیاد کار کردم و یکی از حالت های مورد علاقه ام همین حالت ماکرو هستش و میتونم به جرات بگم این دوربین با این ابعاد گل کاشته...
من هیچوقت اندروید و اپل نداشتم و نخواهم داشت ولی با هر دوش زیاد کار کردم اشکالات زیادی بهشون وارده اما ویندوز رو با آیمیت ها تجربه کردم و تا الان صبر کردم چند سالی شده که آیمیت منسوخ شده و میدونستم که ماکروسافت دوباره میاد و کولاکی به پا میکنه که شرکت های دیگه حالا حالاها باید عرق بریزن تا شاید بتونن به گردش برسن.
ببخشید پر حرفی کردم

علیا

۱۳۹۴/۸/۶
فوق العاده هست.
متاسفانه نوکیا با توجه به قدرت سخت افزاری ای که داشت به خاطر ایده های نرم افزاری ضعیف نتونست جایگاه خودش رو حفظ کنه.
اما با خرید بخش تولید گوشی نوکیا توسط مایکروسافت این شرکت تونست قدرت سخت افزاری نوکیا رو با توانایی های بالای نرم افزاری خودش تلفیق کنه و به نتایجی بسیار خوب خواهد رسید.
واقعن همیشه دوربین های نوکیاها و لنز های زایس اگر بخار تعصب نگیم بهترین حتمن جزو بهترین ها و در خیلی از موارد صدر دوربین ها بوده.
و از قرار معلوم مایروسافت میخواد همون راه رو در بحث سخت افزار ادامه بده.

alireza

۱۳۹۴/۸/۶
این است قدرت مایکروسافت.شاه همه گوشیا

hussein

۱۳۹۴/۸/۶
آقا چی چند هفته دیگه میاد قرار اول نوامبر بیاید