خانهاخبار
مسیریاب جیبی: شما از کدام اپلیکیشن نقشه استفاده می‌کنید؟

مسیریاب جیبی: شما از کدام اپلیکیشن نقشه استفاده می‌کنید؟

در نظرسنجی جی‌اس‌ام شرکت کنید و بگویید از کدام اپلیکیشن نقشه استفاده می‌کنید.
۱۳۹۴/۸/۴

در مطالب گذشته به بررسی اپلیکیشن‌های نقشه ویندوز فون، گوگل مپس و نقشه اپل پرداختیم و مزایا و معایب این اپلیکیشن‌ها را برای شما برشمردیم. تقریبا می‌توان گفت کاربران iOS نباید به استفاده از سرویس پیش‌فرض نقشه در دیوایس‌های خود امیدی داشته باشند، زیرا اغلب کاربردهای مهم نقشه اپل در ایران فعال نیست یا نقشه این اپلیکیشن از شهرهای ایران فاقد بسیاری از خیابان‌هاست.

اما در مورد نقشه ویندوز و گوگل اوضاع فرق می‌کند. هر دو این نقشه‌ها به‌خوبی شهرهای ایران را پوشش می‌دهند و از مسیریابی در ایران پشتیبانی می‌کنند. اما طبق معمول بعضی بخش‌های این اپلیکیشن‌ها در ایران فعال نیست، مثل حالت ترانزیت.

این بار تصمیم گرفتیم انتخاب را به شما بسپاریم و ببینیم شما به‌عنوان کاربرانی که از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنید کدام‌یک را گزینه بهتری برای استفاده روزانه می‌دانید؛ یا اصلا سراغ اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نمی‌روید و ترجیح می‌دهید از اپلیکیشن‌های جایگزین مثل Here Maps استفاده کنید.

نظر خود را با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

حسن جعفري

۱۳۹۷/۶/۱۶
سلام
من تمام نرم افزارهاي مسيريابي افلاين و انلاين رو تست کردم ، در حالت افلاين sygic اگه نقشه کامل داشت عالي عالي بود ، بعد از اون mapfactor دقيق ترين نقشه ها رو داره در حد گوگل مپ ،، در حالت انلاين ويز که خارجي هست و نشان که توليد ايرانه البته نشان از ويز بهتره و نقشه هاي بهتري داره ،، سپهر هم ايراني است هم انلاين ، هم افلاين البته بايد حدود 6 هزار تومن پرداخت کنيد بزرگترين مزيت سپهر اينه که دقيقا از نقشه هاي گوگل استفاده ميکنه با تمام جزئيات

فرهاد

۱۳۹۴/۸/۲۲
احساس نمیکنید جای Here Map خالی هست؟ این نرم افزار اینقدر پیشرفته هست که خودرو ساز های آلمانی دنبالش هستند برای خرید که روی ماشین هاشون قرار بدند. راهنمای صوتی رایگان (که البته به خاطر تحریم ها توی ایران کار نمیکنه، لااقل روی ویندوز فون کار نمیکنه توی ایران) و البته امکان دانلود نقشه و اجرای اون به صورت آفلاین.

amir

۱۳۹۴/۸/۲۰
همه شون باید برن جلو بوق بزنن........ هیچی heremap نمیشه.............

حمید

۱۳۹۴/۸/۱۲
maps whit me فوق العاده با امکان مسیر یابی افلاین

saeid

۱۳۹۴/۸/۱۱
من با بلک بری از نقشه های maps me استفاده می کنم ولی قبلا با سیستم عامل ویندوزفون here داشتم عالی بود الان هم به here و ویندوز مپ رای میدم