خانهاخبار
برنامه Find My Friends به iCloud.com اضافه شد

برنامه Find My Friends به iCloud.com اضافه شد

اپل چند روز پیش وب‌سایت iCloud.com را با افزودن برنامه پرطرفدار Find My Friends به‌روزرسانی کرد؛ برنامه‌ای که پیش از این فقط روی آی‌دیوایس‌ها قابل اجرا بود.
۱۳۹۴/۸/۳

اگر به خاطر داشته باشید، در هفته‌های گذشته برنامه قدرتمند و کارآمد Find My Friends را به شما معرفی کردیم و آموزش کار کردن با آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دادیم. Find My Friends اپلیکیشنی محبوب و بسیار کاربردی است. به‌وسیله این برنامه شما قادرید موقیعت جغرافیایی دوستانتان را در هر کجای کره خاکی به‌صورت Real-Time یا لحظه کنونی (زنده) مشاهده کنید. تعیین موقیعت شما با GPS به‌کاررفته در آیفون و ارسال آن با اینترنت انجام می‌گیرد، حتی با سرویس‌هایی با سرعت بسیار کم مانند نسل ۲.۵ یا ۲.۷۵ مخابراتی که سرویس‌های GPRS و EDGE را ارائه می‌دهند.

حال با افزایش استقبال کاربران اپل از این برنامه، این کمپانی در iOS 9  تصمیم گرفت آن را به‌صورت پیش‌فرض روی محصولات خود نصب کند. پس از آن هم این برنامه محبوب را به جمع برنامه‌های موجود در  iCloud.com اضافه کرد تا زمانی که کاربر آی‌دیوایسش را در اختیار یا همراه خود ندارد، بتواند همچنان از این سرویس استفاده کند و موقیعت همسر، فرزند یا دوستانش را مشاهده نماید. شایان ذکر است به‌تازگی اپل برنامه‌های Pages ،Numbers و Keynote را هم از حالت Beta یا همان آزمایشی خارج کرده است.

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)