خانهاخبار
لو رفتن آنلاین اطلاعات فنی منسوب به گوشی Galaxy Golden 3

لو رفتن آنلاین اطلاعات فنی منسوب به گوشی Galaxy Golden 3

این‌طور که پیداست، سامسونگ در حال کار روی عضوی جدید از خانواده گلکسی است؛ مدلی که با کد SM-W2016 شناخته می‌شود و ظاهرا سومین مدل از سری Galaxy Golden است.
۱۳۹۴/۷/۲۹

به‌تازگی مشخصات مدل جدیدی از خانواده گلکسی با نام SM-W2016 در نتایج بنچمارک GFXBench شناسایی شده است؛ گوشی هوشمندی که از پردازنده رده‌بالای ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷ اوکتا قدرت یافته و از واحد پردازش گرافیکی Mali-T760MP8 و رم ۳ گیگابایتی بهره می‌برد. روی آن ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در نظر گرفته شده و هردو دوربین آن نظیر دوربین‌های خانواده گلکسی اس۶ است؛ یعنی دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی.

نتایج این بنچمارک از صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن اچ‌دی خبر می‌دهد. اما چندین بار دیده‌ایم که بنچمارک‌ها در خصوص اعلام اندازه صفحه نمایش چندان دقیق عمل نمی‌کنند؛ برای مثال، مدل G9198 را در نظر بگیرید که بنچمارک‌های GFXBench از تعبیه همین صفحه نمایش ۴.۶ اینچی اچ‌دی روی آن خبر می‌دادند، اما درنهایت آنچه در واقعیت دیدیم متفاوت از آب درآمد.

image

مدل SM-W2016 اخیرا در لیست واردات و صادرات کشور هند نیز مشاهده شده است. ظاهرا این مدل برای تست و عیب‌یابی در تاریخ ۶ اکتبر وارد خاک هند شده بود. قیمتی که در این لیست برای دستگاه ذکر شده ۲۶۷۲۵ روپیه (معادل با تقریبا ۳۶۰ یورو) است. ورود این مدل به هند ممکن است نشانه خوبی باشد از این که دیگر با یک مدل مختص کره جنوبی طرف نیستیم.

برخی وبسایت‌ها از این مدل با عنوان گلکسی اس۶ مینی یاد کرده‌اند، اما این گفته چندان معتبر و دقیق نیست. SM-W2014 شماره سریال مدل کره‌ای گوشی هوشمند گلکسی گلدن بود که سال گذشته در آسیا عرضه شد. اطلاعات مدل SM-W2015 نیز در اسناد TENAA آمده بود، اما نهایتا شاهد عرضه چنین مدلی در بازار مصرفی نبودیم. با این تفاسیر، وقتی از SM-W2016 سخن می‌گوییم، به احتمال بسیار زیاد با گلکسی گلدن ۳ طرفیم.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

hamid

۱۳۹۴/۸/۱
دوست عزیز مگه اپل سیپو هشت هسته ای یا دوربین 16 مگاپیکسلی اختراع کرده که هرکس روی گوشی هایش نصب کرد از اون تقلید کرده باشد . یکم منطقی فکر کنید اینها که فقط مخصوص اپل نیست.

kasra

۱۳۹۴/۷/۲۹
likeeeeeeeeee!daghighan mese safe namayesh ke samsung bva bazi az androidi haye dige kheili zood tar az apple safe hashoono bozorg kardan...

amir sasa

۱۳۹۴/۷/۲۹
b nazar mirese k goshie alii hast
in bar bebinim samsung chikar mikone

shahdad

۱۳۹۴/۷/۲۹
ای سامسونگ نامرد باز از اپل تقلید کردی
چرا دوربین 16 مگا پیکسلی میزنی از اپل 10 تقلید کردی که ده سال دیگه میاد بیرون
چرا سیپیو هشت هسته ای میزنی از اپل 20 دیگه تقلید کردی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جی اس ام ممنون از اخبارت