خانهاخبار
سامسونگ لمس سه بعدی را به گلکسی اس7 می‌آورد

سامسونگ لمس سه بعدی را به گلکسی اس7 می‌آورد

پتنتی که سامسونگ به‌تازگی منتشر کرده از ویژگی احتمالی جدیدی برای گلکسی اس7 خبر دارد؛ ویژگی‌ای که تقریبا عملکردی مشابه لمس سه‌بعدی آیفون‌های اپل دارد.
۱۳۹۴/۷/۲۷

آیفون‌های جدید اپل، که چندی پیش معرفی و اندکی بعد هم روانه بازار شدند، از ویژگی جدید لمس سه‌بعدی بهره می‌برند؛ ویژگی‌ای که اگرچه هنوز راه درازی پیش رو دارد، اگر توسعه‌دهندگان به کار بگیرندش قابلیت‌های متمایزی برای آیفون‌های جدید به همراه خواهد داشت. این ویژگی با اندازه‌گیری میزان فشاری که کاربر به نمایشگر وارد می‌کند عملکردهای متفاوتی نشان می‌دهد.

تاکنون شرکت هوآوی تنها شرکتی بود که این قابلیت را به گوشی‌های خود آورده بود و حالا خبر رسیده سامسونگ نیز این قابلیت را به سری جدید پرچم‌داران خود اضافه خواهد کرد. پتنت جدید منتشرشده از سامسونگ نشان می‌دهد ویژگی مشابه لمس سه‌بعدی به‌کاررفته در آیفون 6اس و 6اس پلاس در گلکسی اس7 سامسونگ وجود دارد.

این پتنت را سامسونگ در آوریل 2014 با نام Touch Input Apparatus and Electronic Device Having Thereof ثبت کرد و اکنون منتشر شده است. این پتنت برای ایجاد تمایز براساس میزان فشار لمس نمایشگر و براساس ولتاژ ثبت شده است. این پتنت همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد از این قابلیت به گونه‌ای استفاده کند تا یک کلید دو کاربرد داشته باشد؛ برای مثال، یک کلید هم کلید فاصله باشد و هم کلید Tab و این قابلیت براساس فشار واردشده تعیین شود.

 

image
image

سامسونگ هنوز وجود این ویژگی را در گلکسی اس7 تایید نکرده است و فعلا طرفداران باید منتظر باشند تا ببینند آیا نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ این ویژگی را روی خود دارد یا نه.

منبع: Sammobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

امیر حسین

۱۳۹۴/۸/۱۸
اخه در گاه سیم کارت چه چیزی داره واس تقلید نمیدونید گوشی چچیه نظر ندید سیم کارت نانو یعنی 4gچیزی نی کسی بخوا کپی یا تقلید کنه

alireza

۱۳۹۴/۸/۶
اون موقعی که میگفتید 3d touch درد نمیخوره و بازی و اپلیکشن سازگار با اون ساخته نشده و دو سه سال طول میکشه جا بیفته حالا ببینید سامی و شیامی و هاوی دارن استفاده میکنن از این تکنولوژی و سر سه ماه همچین این تکنولوژی پیشرفت میکنه که اون حرفتونو پس بگیرید.حالا بشینید گریه کنید متقلبا.!!

Next is Now

۱۳۹۴/۸/۶
جان ؟! اسم گوشی رو تقلید کرد ؟! فازت چیه برادر
سامسونگ گلکسی S رو در سال 2009 معرفی کرد و تا الان هم به S6 رسیده اپل از 4S به بعد به تقلید از سامسونگ حرف S رو پشت اسم گوشی هاش انداخت

امیرحسین

۱۳۹۴/۸/۲
یه جوری صحبت می کنی انگار همه ی اینارو اپل ساخته نه بدنه ی فلزی براhtc بود فورس تاچ برای هواوی در زمن زمان ثبت اختراع مهمه چون سامونگ تو سال 2014 فورسو ثبت کرد
باز سامسونگ خوبه بیشتر چیزاشو خودش می زنه اپل که فقط منتاژ می کنه رم سیپیوشو که از همین سامسونگه

rafi_sl

۱۳۹۴/۷/۳۰
دوست عزیز اپل جونتم تقلید کاره این نواوری اول در هواویی اومد بعد اپل کپی کرد چیزی نمیدونی نظر نده