خانهاخبار
مشکل LTE اپراتورهای ایرانی با iOS 9 در نسخه 9.1 برطرف می‌شود

مشکل LTE اپراتورهای ایرانی با iOS 9 در نسخه 9.1 برطرف می‌شود

با عرضه iOS 9 شاهد از کار افتادن LTE برخی اپراتورهای سراسر دنیا بودیم که ایرانسل هم جزوشان بود. حال این مشکل برطرف شده و تا هفته‌های آتی کاربران ایرانسلی آیفون می‌توانند دوباره با آن کار کنند.
۱۳۹۴/۷/۲۷

همان‌طور که در جریانید، چند هفته پیش کمپانی اپل iOS 9 را منتشر کرد. گزارش‌ها حاکی است تعدادی از کاربرانی که به این نسخه به‌روزرسانی کردند شاهد از کار افتادن LTE روی آیفون‌های خود بودند. دلیل اصلی مشکل هم این بود که اپراتورهایی که مجوز لازم شبکه‌های 4G/LTE را از اپل دریافت نکرده بودند از این امکان روی آیفون پشتیبانی نمی‌کردند. اپل هم اعلام کرده بود این سخت‌گیری‌ها فقط به‌نفع کاربران است، زیرا این شرکت در iOS 9 تمرکز بسیاری بر مصرف بهینه باتری داشته و اپراتورها باید استانداردهای لازم را از این شرکت دریافت کنند تا آیفون هنگام استفاده از اینترنت، تماس و پیام بیش از حد باتری مصرف نکند.

حالا خبر خوب این است که این مشکل در iOS 9.1 Beta 5  و iOS 9.1 Public Beta 5 برطرف شده و به‌زودی، با عرضه نسخه نهایی iOS 9.1 در ماه نوامبر (مطابق با اواخر آبان یا اوایل آذر) تمام کاربران ایرانسل می‌توانند مثل همیشه از LTE روی آیفون خود استفاده کنند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

amir sardar

۱۳۹۵/۴/۵
با سلام.ايپد ٤ دارم سيم كارتم رو هم رفتم يوسيم گرفتم ولي اصلا اينترنت ٤جي نميشه.تمام تنظيمات هم درست هست تيك ٤جي هم فعاله ولي نميشه.سيم كارت رو بايه گوشي ديگه تست كردم درسته.البته با ٣جي وصله و مشكلي نداره.ورژن هم ٩.٣.١ هست قبلا ورژن ٨.٤ كه بود بازهم اين مشكل رو داشت اشتباه كردم اپ كردم به ٩ كه ديگه بكاپ هم نميشه گرفت از برنامه ها.دوستان راه حلي چيزي اگه دارين بگين.ممنونم

بابک

۱۳۹۵/۱/۲۱
به نظر میاد تو نسخه 9.3.1 مجددا این مشکل برگشته.

pouya

۱۳۹۴/۷/۲۷
حالا چی شده ایرانسل استاندارد اپل رو رعایت کرده یا اپل از استانداردش کوتاه اومده؟

على

۱۳۹۴/۷/۲۷
يعنى ايرانسل كارى كرده كه از اين به بعد 4G تو آيفون كمتر باترى مصرف كنه؟؟؟!!!
ايرانسل؟؟!!!!
من كه باور نميكنم

mahdirostami

۱۳۹۴/۷/۲۷
ای کاش ابل تو ایران بود دمار اینارو در میاورد شاید کیفیتشونو بهتر کنن