خانهاخبار
بیش از نیمی از کاربران اپل از iOS 9 استفاده می‌کنند

بیش از نیمی از کاربران اپل از iOS 9 استفاده می‌کنند

در آخرین آمار منتشرشده از شرکت Localytics اعلام شده بیش از 50 درصد کاربران آی‌دیوایس‌های اپل هم‌اکنون دستگاه‌هایشان را به آی او اس 9 آپدیت کرده‌اند.
۱۳۹۴/۷/۲۶

شرکت تحلیلگر Localytics در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است بیش از نیمی از کاربران آی‌دیوایس‌های اپل دستگاه خود را به آخرین نسخه iOS به‌روز کرده‌اند. پس از انتشار iOS 9، اپل اعلام کرده بود که 50 درصد کاربران فعال، طی 5 روز، دستگاه‌های خود را به این نسخه آپدیت کرده‌اند؛ اما از آنجا که این آمار تنها بر اساس کاربرانی به دست آمده بود که در آن بازه زمانی به اپ استور سر زده بودند، از دقت آن نمی‌شد چندان مطمئن بود.

image

اکنون Localytics، پس از گذشت یک ماه و با بررسی بیش از 50 میلیون دستگاه در سراسر جهان، اعلام کرده که حدود 55 درصد کاربران دستگاه خود را به iOS 9 به‌روز کرده‌اند و این نسخه نرخ به‌روزرسانی سریع‌تری نسبت به iOS 8 داشته است.
بر این اساس، کشور چین با 38 درصد کندترین نرخ به‌روزرسانی و آلمان با 64 درصد سریع‌ترین رشد را در آپدیت شدن به iOS 9 داشته‌اند. همچنین این گزارش عنوان می‌کند در دو هفته آخر سرعت آپدیت کردن دستگاه‌ها به نسخه جدید کمتر شده که یکی از دلایل آن ممکن است انتظار کاربران برای برطرف شدن باگ‌های اولیه باشد.

منبع: Digitaltrends

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۴/۷/۲۶
هنوزم اونطور که باید روان و خوب کار نمی کند، به جرات میتونم بگم iOS9 روی گوشی قبلیم که 4s بود خیلی بهتر بود تا روی گوشی فعلیم که آیفون 6 هستش. فکر کنم این رو هم باید بفروشم برم لومیا 950XL بگیرم. خوبیه ویندوز اینه که همیشه روان و بدون باگ کار میکنه. البته این موضوع رو با توجه به گوشی لومیا 920 که داشتم عرض میکنم و حاصل گفته های دیگران نیست و تجربه شخصی است.