خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی رسمی لومیا 550

تماشا کنید: ویدئوی رسمی لومیا 550

اگرچه خبرهای مربوط به لومیا 550 در میان اخبار پرچم‌داران دیده نشد، مایکروسافت این گوشی را فراموش نکرده و ویدئوی رسمی آن را منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۷/۲۵

گوشی میان‌رده لومیا 550، که همزمان با پرچم‌داران جدید مایکروسافت معرفی شد، تقریبا در هیاهوی خبری این دو دیوایس فراموش شد، درحالی‌که این گوشی نیز ویندوز 10 را روی خود دارد. به‌هرحال مایکروسافت این گوشی را فراموش نکرده و ویدئویی رسمی برایش منتشر کرده که برخی ویژگی‌های لومیا 550 و اپلیکیشن آفیس را، که از پیش روی گوشی نصب است، نمایش می‌دهد.

لومیا 550 مایکروسافت به نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل مجهز شده و از تراکم 314 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 210 با چهار هسته 1.1 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 در کنار 1 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. حافظه داخلی این دستگاه 8 گیگابایت است و قابلیت ارتقا نیز دارد. همچون نسل‌های قبلی گوشی‌های سری 500 ویندوز فونی، این گوشی نیز دوربین پشت 5 مگاپیکسلی دارد، البته مایکروسافت ترجیح داده دوربین پشت این سری را کماکان در رزولوشن 5 مگاپیکسل نگه دارد. دوربین جلو گوشی 2 مگاپیکسلی است و باتری 2100 میلیآمپری برای دستگاه در نظر گرفته شده. همچون دو گوشی معرفی‌شده دیگر در کنفرانس مایکروسافت، لومیا 550 نیز ویندوز 10 را از پیش روی خود نصب دارد.

این گوشی از ماه دسامبر با قیمت 139 دلار روانه بازار می‌شود و ویژگی‌هایی همچون کورتانا و برخی ویژگی‌های دیگر ویندوز 10 را نیز روی خود دارد.

ویدئوی لومیا 550 را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

کسریض

۱۳۹۴/۷/۲۶
به نظر من اندروید میمونه ولی جنگ بین فقط سه شرکت گوگل، اپل و ماکروسافت باقی میمونه. البته سامسونگ هم به عنوان یک تولید کننده قوی نمیشه نادیده گرفت ولی در نهایت همه به گوشی های os خام رو میارن. htc sony hoaweyi و ... احتمالا حذف میشن یا فقط تبدیل میشن به تامین کننده قطعات اونا

حبیب

۱۳۹۴/۷/۲۵
گوشی ها از هر برند باشه فرقی نمیکنه باید هم کیفیت خوب باشه وهم قیمت امیدوارم قیمتش هم مناسب باشه

Amin

۱۳۹۴/۷/۲۵
مطمعنم ٥ سال ديگه دنياي موبايل به دو قسمت تبديل ميشه جنگ بين ويندوز و ios اثري ام از باقي سيستم عامل ها نميمونه اپل با ايفون و سيستم عاملش و ماكروسافت و ساير برنداي ساخت گوشي تحت سلطه ويندوز توي دو جبهه رو ب روي هم قرار ميگيرن

vahid

۱۳۹۴/۷/۲۵
گوشيه نسبتا ميان رده ي خوبيه به اميد رضايت بيشتر