خانهاخبار
ردپای گوشی جدید شرکت OnePlus در اسناد FCC

ردپای گوشی جدید شرکت OnePlus در اسناد FCC

این روزها هیچ شرکتی نمی‌تواند اطلاعات گوشی‌های در حال ساخت خود را تا روز عرضه مخفی نگه دارد. شرکت وان‌پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست و ردپای گوشی هوشمند بعدی این شرکت در اسناد FCC به چشم خورده است.
۱۳۹۴/۷/۲۱

به نظر می‌رسد شرکت گوشی‌ساز چینی وان‌پلاس در حال کار روی مدل جدیدی است. طبق اسنادی که از کمیسیون ارتباطات فدرال به دست آمده، گوشی جدید وان‌پلاس یک گجت ۵.۵ اینچی است که فعلا با نام E1005 شناخته می‌شود. البته این ابعاد صفحه نمایش به‌طور دقیق ذکر نشده و برآوردی است که از تصویر ضمیمه‌شده به اسناد به دست آمده. طراحی کلی وسیله ما را یاد آیفون ۴ می‌اندازد؛ گوشی‌ای سرتاسر مشکی که اطرافش را لبه‌های فلزی احاطه کرده است. دوربین عقب در گوشه پنل پشتی جای گرفته و یک پورت میکرو یواس‌بی نیز برای اتصال گجت به منبع انرژی یا کامپیوتر در نظر گرفته شده است. همانند دیگر گوشی‌های شرکت وان‌پلاس، E1005 نیز از اندروید سفارشی‌شده Oxygen OS بهره می‌برد.

 

image

 

شرکت وان‌پلاس از گوشی عرضه‌شده اخیر خود با نام وان‌پلاس 2 به‌عنوان برنده بلامنازع بین پرچم‌داران ۲۰۱۶ یاد کرده است. هرچند این مدل چنان قدرت و طراحی شاخصی نداشت که بتوان آن را از تمام آیفون‌ها و نکسوس‌های امسال و سال آینده برتر دانست، به‌نسبت قیمتی که برایش تعیین شده بود، امکاناتی به همراه داشت که می‌توانست توجه‌ها را به سمت شرکت وان‌پلاس جلب کند. مشخص نیست گوشی بعدی شرکت وان‌پلاس در برابر رقیبان خود در بازار چگونه عمل خواهد کرد. در اسناد FCC آمده که E1005 با پردازنده ۱.۹ گیگاهرتزی، پشتیبانی از ال‌تی‌ای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، وای‌فای و رادیو وای‌فای عرضه می‌شود. اطلاعات رسمی در مورد این دستگاه فعلا جایی درز نکرده، اما، این‌طور که پیداست، دیر یا زود شاهد کنفرانس وان‌پلاس برای معرفی محصول جدید خواهیم بود.

 

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)