خانهاخبار
پپسی شایعه ساخت گوشی هوشمند را تایید کرد

پپسی شایعه ساخت گوشی هوشمند را تایید کرد

در روزهای گذشته شایعاتی در مورد گوشی پپسی به گوش می‌رسید. چینی‌ها این شایعات را منتشر کردند و اکنون مشخص شده که پپسی واقعا قصد دارد گوشی هوشمند تولید کند!
۱۳۹۴/۷/۲۱

حساب کاربری پپسی‌فون در شبکه اجتماعی Weibo اولین سرنخ این خبر بود. با دیده شدن این حساب در این شبکه، شایعات شروع شدند. پس از آن شایعات دیگری در مورد پپسی و تولید گوشی هوشمند منتشر شد. روز گذشته چینی‌ها قسمتی از مشخصات این گوشی را منتشر کردند و امروز شرکت پپسی به‌صورت رسمی این شایعات را تایید نمود و اعلام کرد قصد دارد گوشی هوشمند میان‌رده‌ای برای بازار چین تولید کند.

 

image

 

البته پپسی در مورد اولین گوشی تولیدی‌اش حرفی نزده و فقط به تایید کردن شایعات بسنده کرده است. با اینکه این شرکت صحبتی در مورد گوشی نکرده، در شایعات آمده است که این گوشی P1 نام دارد و یک فبلت میان‌رده اندرویدی است. پی‌1 صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد. تراشه مدیاتک MT6592 با سرعت 1.7 گیگاهرتز به آن قدرت می‌بخشد. حافظه رم این گوشی به احتمال زیاد 2 گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی‌اش 16 گیگابایت. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی است و دوربین دومش 5 مگاپیکسلی. باتری 3000 میلی‌آمپری تضمین می‌کند که پی1 در طول روز در خدمت کاربر باشد. اگر شایعات درست باشند، پپسی این گوشی را بیستم اکتبر معرفی می‌کند و قیمت آن حدود 205 دلار خواهد بود.


منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حميد

۱۳۹۴/۷/۳۰
بله ديگه وقتى يخچال سازا ميان گوشى ميسازن بايدم پپسى بگه چرا من نسازم

اسم

۱۳۹۴/۷/۲۲
خوب می شی

جواب

۱۳۹۴/۷/۲۲
شرکت ها گوشی میدن بی فایده چون مردم بیجهت خرید می کنن و سود زیادی در این بازار هست و هر کسی سعی می کنه از این بازار برای خودش سهمی بگیره در ضمن گوشی های اندرویدی ارزان ترین تا گران ترین مدل ها را دارند و برای خیلی از مردم گوشی یعنی تماس پیام و عکس برداری از موارد مورد نیازشون مردم مثل شما فکر نمی کنن دنبال بهترین ها نیستن دنبال چیزین که کارشون رو راه بندازه

نام

۱۳۹۴/۷/۲۲
الان بچه درد میخوره گوشی بده بازار ، اخرشم اندرویده یعنی مثل سامسونج یا هواویه ، الکی میخواد تبلیغ نوشابش کنه، کسی میتواند توضیح بده چرا شرکتها گوشی میدن بازار بدون فایده؟

morteza

۱۳۹۴/۷/۲۱
خدا بخیر کنه !