خانهاخبار
کانتینیوم 99 دلار برای کاربران لومیا 950 و 950XL هزینه دارد

کانتینیوم 99 دلار برای کاربران لومیا 950 و 950XL هزینه دارد

مایکروسافت اعلام کرده که داک متصل‌کننده گوشی‌های لومیا 950 و 950XL به نمایشگر، ماوس و صفحه کلید قیمتی برابر با 99 دلار دارد.
۱۳۹۴/۷/۲۱

اگر مهم‌ترین ویژگی لومیاهای جدید را پشتیبانی از کانتینیوم بدانیم، اشتباه نکرده‌ایم. این ویژگی لومیاهای جدید را قادر می‌سازد همچون قلب تپنده کامپیوتر شخصی عمل کنند و با اتصال آنها به وسایل جانبی همچون مانیتور، ماوس و صفحه کلید به‌راحتی وظایف کامپیوتر شخصی را برای ما انجام دهند. اما وسایل جانبی را نمی‌توان با کابل معمولی به این گوشی‌ها وصل کرد و برای این کار به رابط نیاز است تا متصل‌کننده دیوایس به وسایل جانبی باشد.

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده داک نمایشگر (Display Dock)، یعنی همان رابط میان گوشی و وسایل جانبی، برای گوشی‌های لومیا 950 و 950XL قیمتی برابر 99 دلار دارد. این داک به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های لومیا 950 و 950XL طراحی شده و خرید آن اختیاری است. قیمت 99 دلاری اعلام‌شده تنها مربوط به داک است و کابل‌های موردنیاز باید جداگانه خریداری شوند.

همان‌طور که در کنفرانس مایکروسافت دیدیم، این داک سه پورت یو‌اس‌بی کامل، یک پورت نمایشگر و یک پورت HDMI دارد و از طریق آن می‌توان نمایشگر، ماوس و کیبورد را به گوشی‌های لومیا 950 و 950XL متصل کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Fallah

۱۳۹۴/۷/۲۱
سلام این فیلم مراسم کامل ودوبله را پیدا نکردم اگر می شود برای من بفرستید تشکر ویا آدرس سایت را بفرستید

علی

۱۳۹۴/۷/۲۱
حالا طرفدارای ios و دستگاه های مربوطه اش و همچنین اندروید و دستگاه های مربوطه اش برن سر فناوری تاچ سه بعدی دعوا کنند.هیچیتون به پای مایکروسافت نمیرسه