خانهاخبار
نظرسنجی هفته: آیا تمایلی به خرید لومیاهای جدید مایکروسافت دارید؟

نظرسنجی هفته: آیا تمایلی به خرید لومیاهای جدید مایکروسافت دارید؟

این هفته در مورد لومیاهای جدید مایکروسافت از شما می‌پرسیم. آیا جدیدترین محصول مایکروسافت در زمینه تلفن‌های هوشمند شما را به اندازه کافی برای خرید وسوسه کرده است؟
۱۳۹۴/۷/۱۷

مایکروسافت در هفته گذشته از جدیدترین تلفن‌های هوشمند لومیا رونمایی کرد. گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال به نوعی پرچمداران سال ۲۰۱۵ مایکروسافت محسوب می‌شوند و ردموندی‌ها حساب ویژه‌ای روی این گوشی‌ها باز کرده‌اند.

مایکروسافت امید دارد که پس از یک وقفه طولانی در عرضه پرچمداران ویندوزی، با این گوشی‌ها و به‌لطف پلتفرم ویندوز ۱۰ بتواند بار دیگر در بازار تلفن‌های هوشمند حرفی برای گفتن داشته باشد. البته از حق نگذریم لومیاهای جدید از هر نظر دستگاه‌های جذابی به‌نظر می‌رسند. لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال از نظر طراحی، سخت‌افزار، امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که به‌همراه دارند، می‌توانند برای تمام پرچم‌داران سال ۲۰۱۵ رقیب قدرتمندی به شمار آیند.

حال اگر شما هم از طرفداران پلتفرم ویندوز و مایکروسافت هستید، نظرتان را در مورد این گوشی‌ها با ما درمیان بگذارید. آیا لومیاهای جدید در لیست خرید شما قرار دارند؟ 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

پیام

۱۳۹۵/۱/۱۵
واقعا عالی هستند و بی نظیر ، یک گوشی تمام عیار .

برنامه نویس اهواز

۱۳۹۴/۸/۳
نظر شما ...مگه نمایندگی اپل هست که گوشیهای سه میلیونی میخرن ملت،

hadi

۱۳۹۴/۷/۲۰
علیرضا بانظرت موافق نیستم درسته مایکروسافت غول نرم افزاره اما از لحاظ سخت افزار بهتره همون سرفیس رو ادامه بده واسه موبایل اصلا قبولش ندارم

علیرضا

۱۳۹۴/۷/۱۹
اولا اوبونتو خودش لینوکسه بعدشم جاوا سیستم عامل نیست یه رابطه کاربری و زبانه
بعدشم تمامه این سیستم عامل ها از ویندوز سرچشمه گرفتن خوده مک داره از افیسه مایکروسافت استفاده میکنه و خیلی از نرم افزارهایه دیگه مایکروسافت نبود هیچکدوم نبودن خوده شما کی گوگل رو شناختید تویه اینترنت دسک تاپ ها با سیستم عامل ویندوز

Alireza

۱۳۹۴/۷/۱۹
مایکروسافت که هم با کلاستره هم زیبا تر برنده غوله دنیایه نرم افزاره