خانهاخبار
جدول مقایسه لومیا 950 و 950XL با پرچمداران 2015

جدول مقایسه لومیا 950 و 950XL با پرچمداران 2015

پرچم‌داران جدید مایکروسافت آمده‌اند تا وارد میدان رقابت با سایر پرچم‎داران بزرگ بازار شوند؛ رقابتی که برای مدتی طولانی از رقیب قدر ویندوزی خالی بود. در ادامه این مطلب جدول مقایسه لومیا 950 و لومیا 950XL قرار داده شده است تا بتوانید مشخصات فنی آنها را با رقبای اندرویدی و اپلی مقایسه کنید.
۱۳۹۴/۷/۱۵

شب گذشته انتظارها برای دیدن پرچم‌داران جدید مایکروسافت به پایان رسید و این شرکت به‌طور رسمی گوشی‌های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950XL را معرفی کرد تا از این پس شاهد رقابت داغ‌تر دستگاه‌های ویندوزی با پرچم‌داران اندروید و اپل باشیم.
لومیا 950 و لومیا 950XL نمایشگرهایی 5.2 و 5.7 اینچی و با کیفیت Quad HD در اختیار دارند. گوشی کوچک‌تر همچنین از پردازنده اسنپدراگون 808 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 20 مگاپیکسلی و باتری‌ای با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر استفاده می‌کند. اما برادر بزرگ‌ترش از نظر پردازنده و باتری با آن اختلاف دارد.
در ادامه جدول مقایسه لومیا 950 و لومیا 950XL با پرچم‌داران بزرگ بازار قرار داده شده است تا بتوانید مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند جدید را با رقبای اندرویدی و اپلی مقایسه کنید.

 

مقایسه لومیا 950 با سایر پرچم‌داران


image

 

مقایسه لومیا 950XL با سایر پرچم‌داران

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

کوروش

۱۳۹۴/۹/۲
این لومیاها رو باید با پرچمدارای ۲۰۱۷ بقیه برندها مقایسه

سید محمود

۱۳۹۴/۷/۱۸
مگه جنس بدنه لومیا چشه؟پلی ککربنات مگه بده؟خیلی هم با کیفیته و ضربات رو خوب جذب میکنه.در مورد حسگر هم لومیا حسگر عنبیه چشم رو داره که یه چیز جدیدیه و غیر تقلیدی.شکل ظاهری با شما موافقم ولی ایکس ال قشنگتره.

خشایار

۱۳۹۴/۷/۱۸
دوتا چیپ 4 هسته ای داره دیگه برادر ...

رضا

۱۳۹۴/۷/۱۸
لومیا950 رو چرا زدین 8هسته؟ :|

محمد

۱۳۹۴/۷/۱۷
واقعا بدون هیچ تعصبی بهتون بگویم گوشی های ویندوزفونی خیلی خیلی عالی هستند از نظر روانی درجه یک هنگ اصلا ندارند باید بگویم شارژ مصرف نمی کنند یعنی اینقدر دیر خالی می شوند احتمال داره ازش خسته بشی چون از نظر شارژ خیلی پر قدرتند محیطی کاملا آرامش بخش اگر یه بار دستت بگییری می بینی تکنولوژی یعنی چی بهتون پیشنهاد می کنم امتحان کنید