خانهاخبار
​مایکروسافت از سرفیس پرو 4 رونمایی کرد

​مایکروسافت از سرفیس پرو 4 رونمایی کرد

مایکروسافت در مراسم 6 اکتبر، در کنار لومیا‌های جدید، از دو سرفیس جدید هم رونمایی کرد. سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک دو محصولی بودند که برای کاربران حرفه‌ای معرفی شدند.
۱۳۹۴/۷/۱۴

سرفیس پرو 4 صفحه نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل دارد. نمایشگر این دستگاه در هر اینچ خود 267 پیکسل جای داده است. نمایشگر با گوریگلا گلس 0.4 میلی‌متری پوشانده شده تا در برابر خش و ضربه مقاوم باشد. این نمایشگر می‌تواند 1024 واحد فشار از استایلوسش دریافت کند. تراشه لمسی مخصوص برای این محصول ساخته شده است تا استایلوس و نمایشگر لمسی به‌خوبی با یکدیگر تعامل کنند. حاشیه‌های این نمایشگر بسیار کم است و پوششی آلومینیومی به آن زیبایی بخشیده.

 

image

 

سرفیس پرو 4 از آخرین پردازنده‌های Core M اینتل قدرت گرفته است. اینتل ادعا می‌کند آخرین نسخه تراشه‌های Core ساخت این کمپانی 50 درصد کارایی گرافیک و رندر سه‌بعدی را افزایش می‌دهد. این محصول مشکلی با 4کی ندارد و به‌خوبی از پس ضبط ویدوئوهای 4کی در 60 فریم بر ثانیه برمی‌آید. رم 16 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی دیگر اعضای تیم پردازشی و سخت‌افزاری سرفیس پرو 4 هستند.

سرفیس پن جدید سرفیس پرو 4 بسیار شیک و جذاب است. این قلم پاک‌کن نیز دارد و تایپ کاور آن را می‌توان بهترین تایپ کاور موجود در بازار دانست. مهندسی دکمه‌ها به نحوی است که حس‌وحال استفاده از صفحه‌کلید پی‌سی را القا می‌کند.

این محصول 26 اکتبر وارد بازار می‌شود و قیمتش 900 دلار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۷/۱۵
حرفت درسته. البته از نظر تعداد و نه از نظر کارآیی و یفیت. لومیاها هنوز اول راهشون هست.
اما چه ربطی به سرفیس پرو داره؟

erfan

۱۳۹۴/۷/۱۵
vali hanooz apple harfe aval ro mizane to bazar makhsosan apple 6s

مجید

۱۳۹۴/۷/۱۵
دوست عزیز از 900 دلار شرو ع میشه. Microsoft Surface Pro 4 - 128GB / Intel Core m3.
با این مشخصات میشه 900 دلار که پایین ترین مشخصاتش هست و با بالا تر رفتن مشخصات خب به مراتب قیمت افزایش پیدا می کنه

yh

۱۳۹۴/۷/۱۵
دوست عزیز از 900 دلار شروع میشه ... همشون که 900 دلار نیست .. در ضمن الان دیگه مثل قدیم نیست فروشنده بتونه خیلی روش بکشه بفروشه اولا دست زیاد شده دوما سرفیس وارد کننده رسمی تو ایران داره که میتونی از اونا بخری ... قیمت سرفیس از 900 دلار شروع میشه تا نزدیک 2000 دلار هم ادامه داره ... سرفیس پرو 3 هم به همین شکله ... منتهی الان ارزونترین پرو 3 ما به قیمت ایران چیزی حدود 2.5 میلیونه ارزونترین سرفیس پرو 4 هم که 900 دلاره که حساب کنی چیزی حدود 3 میلیون یا یه خرده بیشتر در میاد که نسبت به پرو 3 طبیعتا باید گرون باشه

sobhan228

۱۳۹۴/۷/۱۵
اقا این خیلی خوبه