خانهاخبار
آیپد پرو، اپل پنسل و اسمارت کیبورد اپل هفته نخست نوامبر از راه می‌رسند

آیپد پرو، اپل پنسل و اسمارت کیبورد اپل هفته نخست نوامبر از راه می‌رسند

تا امروز نام آیپد پرو بیش از اخبار رسمی در شایعات به گوش رسیده است. حالا بار دیگر نیز نام این وسیله را می‌شنویم؛ این بار در گزارش‌هایی که از زمان عرضه خبر می‌دهند.
۱۳۹۴/۷/۱۵

آخرین شایعات منتشرشده در خصوص تبلت ۱۲.۹ اینچی اپل حکایت از آن دارد که آیپد غول‌پیکر و قدرتمند اپل با نام آیپد پرو هفته نخست ماه نوامبر از راه می‌رسد. اپل پنسل و اسمارت کیبورد دو وسیله جانبی دیگرند که اپل برای استفاده به همراه آیپد پرو تولید کرده است. طبق گزارش‌ها، عرضه این دو گجت نیز با شروع عرضه آیپد پرو همزمان خواهد بود تا کاربرانی که همراه تبلت به قلم و کیبورد جانبی هم نیاز دارند دست خالی نمانند. اپل از این محصولات ماه گذشته و در همان کنفرانسی رونمایی کرد که آیفون ۶اس و ۶اس پلاس را به نمایش گذاشت.

 

image

 

با اینکه فروش آیفون ۶اس و ۶اس پلاس چندین هفته است که آغاز شده و حتی رکورد فروش ۱۳ میلیون دستگاه در هفته نخست به ثبت رسیده، آیپد پرو و لوازم جانبی‌اش فعلا به قافله نپیوسته‌اند و زمزمه‌های از راه‌رسیدن آنها در اوایل نوامبر به گوش می‌رسد. اپل پنسل امکان نوشتن و نقاشی‌کردن روی صفحه نمایش بزرگ آیپد را در اختیار کاربران می‌گذارد. این قلم کاملا هوشمند است و می‌تواند براساس میزان فشاری که به آن وارد می‌کنید ضخامت خطوطی را که می‌کشد تغییر دهد. اسمارت کیبورد نیز صفحه کلید فیزیکی کاملی از نوع QWERTY است که تایپ کردن با آیپد پرو را بسیار راحت‌تر می‌کند. اپل برای وصل کردن کیبورد به آیپد نوع جدیدی از اتصال بی‌سیم به نام Smart Connector معرفی کرده است. در این شیوه کافی است آیپد را روی کیبورد سوار کنید تا تامین انرژی و جریان اطلاعات بین آنها فراهم شود.

 

image

 

مدل وای‌فای آیپد پرو ۷۹۹ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۹۴۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی قیمت‌گذاری شده است. نسخه‌ای که بتوان در آن از سیم‌کارت نیز استفاده کرد تنها در ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که قیمتی ۱۰۷۹ دلاری دارد. مطابق معمول سه رنگ سیاه، نقره‌ای و طلایی در اختیار کاربران است. توجه داشته باشید که اپل پنسل و اسمارت کیبورد به همراه آیپد پرو عرضه نمی‌شوند و برای خرید آنها باید به‌ترتیب ۹۹ و ۱۶۹ دلار دیگر بپردازید. اپل با موکول کردن شروع فروش این محصولات به اوایل نوامبر قصد دارد از فصل خرید تعطیلات سال نو نهایت استفاده را بکند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)