خانهاخبار
تماشا کنید: چطور آیفون 6اس پلاس با 2GB رم گلکسی نوت 5 را با 4GB رم شکست می‌دهد!

تماشا کنید: چطور آیفون 6اس پلاس با 2GB رم گلکسی نوت 5 را با 4GB رم شکست می‌دهد!

در این مطلب می‌توانید ویدئوی جالبی را مشاهده کنید که سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها و سرعت پاسخ‌دهی رم پرچم‌داران اپل و سامسونگ را با یکدیگر مقایسه می‌کند.
۱۳۹۴/۷/۱۴

هر زمان که گوشی جدیدی وارد بازار می‌شود، کاربران و هواداران آن مشتاق می‌شوند سرعت آن را تست کنند و با رقبایش مقایسه‌اش کنند و از خود می‌پرسند: کدام‌یک سریع‌تر است؟

هنگامی که اپل آیفون‌های جدید 6s و 6s Plus را عرضه کرد، بنچمارک‌هایی در اینترنت منتشر شد که قدرت بسیار بالای  این پرچم‌داران را به‌وضوح نشان می‌داد. نکته جالب توجه این است که پرچم‌داران اپل فقط 2 گیگابایت رم دارند، اما Galaxy Note 5 حافظه رم با ظرفیت دو برابر دارد، یعنی 4 گیگابایت.

image

 

اپل طی چندین سال اخیر ثابت کرده امکانات و قدرت بیشتری که فقط روی کاغذ باشد بی‌معنی است و باید عملکرد و قدرت دستگاه را حین کار کردن با آن در دنیای واقعی سنجید. علاوه بر آن، هرچند این روزها اکثر کمپانی‌ها از پردازنده‌های ۶ یا ۸ هسته‌ای استفاده می‌کنند، زیاد بودن رم دستگاه یا تعداد هسته‌های پردازنده آن به‌تنهایی بر بهبود عملکرد دستگاه تاثیرگذار نیست. رمز موفقیت این شرکت از زمان‌های گذشته تاکنون سازگاری بسیار دقیق سخت‌افزار و نرم‌افزار و رابطه نزدیک آنها در قلب دستگاه است.

حال برای اثبات مجدد این نکات، هم به کاربران سامسونگ و هم به کاربران اپل، تست سرعتی انجام شده از این دو گوشی که توصیه می‌کنیم دیدنش را از دست ندهید!

 

منبع: Redmondpie

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (69 نظر)

علی

۱۳۹۶/۳/۴
واقعا اپل یه چیز دیگس حیفه پولتو واسه یه برند دیگه خرج کنی

مجيد

۱۳۹۴/۹/۲۰
مرسي اقا پويا واقعا استفاده كردم

پويا

۱۳۹۴/۹/۱۹
با عرض سلام ميخواستم بدونم چرا بعضي از اقايون چيزي رو كه نميدونن هي تكرار ميكنن؟مگه يك متخصص نيست جواب اينا رو بده؟نگا كنين چيزي به اسم پردازنده تو گوشي ها همراه وجود نداره وهمش ميكروكنترلر اون هم غالبا از سريarm هستند وميكرو كنترلر چيزي به اسم هسته نداره.ميتونيد بريد از سايت هاي علمي تحقيق كنين.اينا فقط همانند سازي هسته اي در عمليات الگوريتميه.سامسونگ با اين تبليغات سر مشتري هاش كلاه ميزاره.جالب اينه اگه بدونيد كه پردازنده هردو گوشيarm v9هست و اختلاف سرعتشون سر سيستم هاي عاملشونه و درضمن ميكروكنترلر چيزي به اسم ramبه معني حافظه موقت نداره بلكه دو نوع حافظه ازنوعcashداره ديگه بيشتر از اين فنيش نميكنم ولي كلن بدونيد كه حتي روي كاغذ هم ايفون از نوت٥جلوتره واين حرف هاي عجيب هم فقط واسه ي غالب كردن جنس هاشون به شماس.چون اگه واقعيت رو بدونيد سراغ يك سري از محصولات هم نميريد و اونجاس كه بعضي از اقايون متضرر ميشوند.
ببخشيد كه طولاني شد

رضا

۱۳۹۴/۸/۲۷
آره ميدونم. خودتو كشتى برا سامسونگ. اين مسخره بازيا هم ديگه قديمى شده

yr nafar

۱۳۹۴/۸/۲۷
نمیدونم چرا دعوا دارید
من هوادار هبچ برندی نیستم کدوم گوشی خوب باشه اونو می خرم
من از امکانات قلم نوت خوشم میاد گوشی خوبی هم هست ایفون هم خوبه ولی به نظرم تو ایران ارزش نداره تو امریکا ۱۰۰۰ تا کار با ایفون میشه انجام داد ولی الان سرعت:
ایفون سیستمش Ios هیت به همین دلیل رم و پردازنده قوی نیاز نداره ولی برای اندروید این مسئله فرق داره برعکس ios هست
باید نوت ۵ رو با اندرویدی ها مقایسه کرد ایفون رو هم با ios ها
تمام