خانهاخبار
​سرفیس پرو 4 در دو سایز عرضه می‌شود

​سرفیس پرو 4 در دو سایز عرضه می‌شود

ششم اکتبر (چهاردهم مهرماه) برای طرفداران مایکروسافت حال‌وهوای خاصی دارد. به‌نظر می‌رسد قرار است این شرکت مراسم شگفت‌انگیزی برپا کند؛ مراسمی که پر از دستگا‌‌ه‌های جالب و دوست‌داشتنی است.
۱۳۹۴/۷/۱۳

مایکروسافت در حال احضار پرچم‌داران جدیدش است تا با آنها وارد بازار رقابت شود. لومیا 950 و 950XL فردا طی مراسمی معرفی می‌شوند و دوشادوش این پرچم‌داران نسخه جدید تبلت پی‌سی سرفیس نیز می‌آید. اما احتمالا قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود و دستبند جدیدی نیز معرفی می‌شود. مایکروسافت بند 2 نامی است که به این دستبند نسبت داده می‌شود.
به‌طور قطع سرفیس پرو 3 یکی از بهترین تبلت‌های حرفه‌ای در دنیاست و استقبال از این محصول هم غول تکنولوژی را اغوا کرد تا نسخه جدیدی از آن تولید کند؛ محصولی که، طبق شایعات جدید، به احتمال زیاد در دو سایز مختلف عرضه می‌شود.

 

image

 

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد یک نسخه سرفیس پرو 4 را با نمایشگری هم‌اندازه سرفیس پرو 3، یعنی 12 اینچ، راهی بازار کند و جادوی دیگری هم در آستین دارد و آن سرفیس پرو 4 با نمایشگر 14 اینچی است که احتمالا رزولوشن 1440 در 2160 پیکسل دارد. البته این مشخصات در حال حاضر شایعه‌ای بیش نیستند و رسما تایید نشده‌اند. هرچند ایده معرفی سرفیس پرو 4 در دو اندازه بسیار جالب است، این قضیه با ویژگی نمایشگر تبدیل‌شونده، که پیش‌تر در مورد سرفیس پرو 4 شنیده می‌شد، در تناقض است.

 

image

 

نمایشگر تبدیل‌شونده چیست؟ به نظر می‌رسد سرفیس پرو 4 قابلیت جذابی دارد که سبب می‌شود اندازه نمایشگر در حالت دسکتاپ همان 12 اینچ باشد، ولی در حالت تبلت کمتر شود تا دست گرفتن تبلت راحت‌تر باشد.

طراحی سرفیس پرو 4 نسبت به نسل قبل تغییر چندانی نکرده است. یکی از مدیران مایکروسافت هم، با ذکر این نکته که از لوازم جانبی سرفیس پرو 3 می‌توان در سرفیس پرو 4 نیز استفاده کرد، بر این موضوع صحه گذاشته است. البته انتظار داریم در مراسم فردا مایکروسافت تایپ‌کاور جدید و بهبودیافته‌ای برای سرفیس جدید معرفی کند و جای تعجب نخواهد بود اگر استایلوس جدیدی نیز معرفی شود. اما اگر سرفیس پرو 3 دارید و لوازم جانبی‌اش را هم خریده‌اید، می‌توانید از همان لوازم استفاده کنید و تنها خود دستگاه سرفیس پرو 3 را با سرفیس پرو 4 عوض کنید. 
نظر شما در مورد نمایشگر تبدیل‌شونده سرفیس پرو 4 چیست؟ آیا این ویژگی با استقبال روبرو می‌شود؟


منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

dani

۱۳۹۴/۷/۱۳
اووف چه غولی میشه