خانهاخبار
تماشا کنید: تست سرعت Wi-Fi آیفون 6 و 6اس

تماشا کنید: تست سرعت Wi-Fi آیفون 6 و 6اس

در این خبر می‌توانید ویدئویی از آزمایش سرعت جدیدترین آیفون شرکت اپل، یعنی 6اس، را در مقایسه با آیفون 6 مشاهده کنید. با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۷/۱۲

هر سال شاهد بهبود ارتباطات بی‌سیم آیفون‌ها هستیم. آیفون کار خود را از سال ۲۰۰۷ با نسل دوم مخابراتی (2G) شروع کرد. طی سال‌های بعد در آخرین نسل دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد و آیپاد تاچ شاهد پیشرفت سالانه در زمینه ارتباطات بوده‌ایم؛ مانند ورود Bluetooth 4.2 و Wi-Fi 802.11ac with MIMO و 3G و LTE. همان‌طور که می‌دانید، آیفون 6 از وای‌فای 802.11ac و آیفون 6s از (802.11ac (with MEMO بهره می‌برد.

حالا قابلیت جدیدی به وای‌فای آیفون 6s و 6s Plus افزوده شده به نام میمو یا مایمو که از حروف اختصاری عبارت چند ورودی - چند خروجی (Multiple Input - Multiple Output) ساخته شده است: یک فناوری انتشار امواج (آنتن) برای سیستم‌های مخابراتی بی‌سیم، بدین صورت که در هر دو طرف فرستنده و گیرنده از چند آنتن استفاده می‌شود. طبق گفته شرکت اپل، این فناوری تا ۲ برابر باعث افزایش سرعت دریافت و ارسال اطلاعات می‌شود، اما طبق آزمایشی که انجام شده، توانسته‌اند به افزایش ۳۳ درصدی سرعت دست پیدا کنند.

 

image

 

در تست انجام‌شده هر دو آیفون به آخرین نسخه آی‌او‌اس 9.0.2 کاملا Restore شده‌اند و هر دو آنها به یک AirPort Extreme ساخت سال 2013 متصل شده‌اند. در زمان اتصال این آیفون‌ها هیچ دستگاه دیگری به شبکه متصل نشده و فقط با استفاده از سیگنال 5GHz ارتباط برقرار کرده‌اند.

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امير

۱۳۹۴/۷/۱۲
من از آيفون ٦ خودم راضيم و منتظر نسخه ٧ ميمونم با اينكه 6s پيشرفت داشته