خانهاخبار
اندروید مارشمالو به زودی برای ال جی جی3 و جی4 عرضه می‌شود

اندروید مارشمالو به زودی برای ال جی جی3 و جی4 عرضه می‌شود

اندروید 6 به طور رسمی رونمایی شده است و دارندگان گوشی‌های اندرویدی به شرکت سازنده گوشی‌شان چشم دوخته‌اند تا ببینند آپدیت دستگاهشان کی از راه می‌رسد. در این شرایط از نزدیک بودن عرضه آپدیت برای گوشی‌های ال‌جی جی3 و جی4 سرنخ‌هایی به دست آمده است.
۱۳۹۴/۷/۱۲

اگر صاحب گوشی نکسوس هستید، دو روز دیگر آپدیت اندروید مارشمالو برایتان عرضه می‌شود. اما برای گوشی‌های سایر شرکت‌ها وضعیت کمی متفاوت است. شرکت‌هایی نظیر ال‌جی، سامسونگ، هوآوی و… نخست باید اندروید جدید را با گجت‌های خود سازگار سازند و سپس آن را عرضه کنند. در زمینه عرضه آپدیت اندروید شرکت‌های مختلف سرعت عمل متفاوتی دارند. برای مثال، شرکت HTC لیستی از دستگاه‌هایش منتشر کرده که در آینده‌ای نزدیک آپدیت اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد. این‌طور که پیداست، LG نیز قرار است جزو نخستین شرکت‌هایی باشد که اندروید ۶ را برای گوشی‌هایشان عرضه می‌کنند.

سرنخ‌های این موضوع در وبسایت پشتیبانی کره‌ای این شرکت یافته شده است. در این وبسایت اندروید ۶ به‌عنوان یکی از نسخه‌های قابل انتخاب اندروید برای برخی پرچم‌داران ال‌جی دیده می‌شود. در حال حاضر مدل‌هایی که چنین وضعیتی دارند عبارت‌اند از ال‌جی جی‌۳ F400S ،F400K و F400L و همچنین ال‌جی جی۴ F500S ،F500K و F500L.

 

image


image

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مرتضی

۱۳۹۵/۲/۱۲
سلام من الجی جی3 مدلD858Hkدارم اما هنوزهمون اتدروید4.4.2فابریک هست هرکاری میکنم باگوشی نسخه جدیدی نمیادکسی هست راهنماییم کنه به ایمیلم پیام بدیدلطفاً

bri

۱۳۹۴/۸/۷
داره چرت میگه من g3دارم خیلی خیلی عالیه هم طراحی هم عمل کرد لطفا عوام فریبی نکنید...

ژانکلود جمالی نژاد09339434229

۱۳۹۴/۷/۱۳
...

ژانکلود جمالی نژاد09339434229

۱۳۹۴/۷/۱۳
ببخشیدExcuse me

makenzi

۱۳۹۴/۷/۱۳
درود
پیرو نظر قبلی خودم، باید بگم که بهتره به جای شعار دادن اینکه تعصبی رفتار نکنیم، همین شعار رو یک مقدار خیلی کمی خودتون اجرا کنید
G4 ال‌جی علیرغم اینکه سخت‌افزارش ضعیف‌تر از S6 سامسونگ بود، اما در مقایسه‌ها دیدیم که این اختلاف سخت‌افزاری فقط یکی 2 ثانیه تونست S6 رو جلوتر از G4 قرار بده (حالا مشکل S6 هرچی که میخواد باشه، چون بعضی از دوستان میگن براحتی قابل رفع هست، ولی خب تا الان که سامسونگ نتونسته این کار رو انجام بده!)
این دلیلش بهینه‌سازی فوق العاده‌ی ال‌جی در G4 هست که باعث تحسین همگان شده
فکر میکنم شما به جای اینکه از روی تعصب و کورکورانه بخواید طومار بنویسید و بعد شعار بدید که تعصبی حرف نزنیم، بهتره قدری اطلاعات خودتون رو بیشتر کنید!