خانهاخبار
مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته اول مهر 94

مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته اول مهر 94

در هفته‌ای که گذشت اتفاقات بسیاری در دنیای تکنولوژی افتاد و خبرهای بسیاری در سایت‌های اینترنتی منتشر شد؛ خبرهایی که شاید مهمترین آنها مربوط به نکسوس‌های جدید گوگل باشد.
۱۳۹۴/۷/۱۰

اگر با ما در جی اس ام همراه بوده باشید، احتمالا می‌دانید که جنجالی‌ترین خبرهای هفته به فاش شدن رندرهایی از نکسوس‌های جدید گوگل و پس از آن نیز معرفی رسمی این دیوایس‌ها احتصاص داشت. در طول هفته گذشته به ترتیب عکس‌ها و شایعات متفاوتی از این گوشی‌ها در سایت‌های خبری منتشر شد، طوری که می‌توان گفت در معرفی رسمی گوگل دیگر شاهد چیز جدیدی نبودیم، زیرا بیشتر ویژگی‌های آنها از پیش لو رفته بود.

 

image

 

در کنار گوشی‌های جدید گوگل، خبرهای زیادی نیز از شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شد. ابتدا لیست گوشی‌هایی فاش شد که اندروید مارشمالو را دریافت خواهند کرد و سپس اچ‌تی‌سی لیست رسمی این گوشی‌ها را منتشر کرد. علاوه بر این خبرهایی هم از گوشی جدید این کمپانی رسید که احتمالا روز 20 مهرماه معرفی می‌شود.

اما اخبار جنجالی هفته به همین دو شرکت محدود نمی‌شود، بلکه مایکروسافت هم این روزها به جمع خبرسازها پیوسته است. این شرکت هفته آینده روز سه‌شنبه از پرچم‌داران جدیدش، لومیا 950 و 950XL، رونمایی می‌کند؛ گوشی‌هایی که با ویندوز 10 موبایل و ویژگی‌های جذابی همچون کانتینیوم عرضه می‌شوند.

علاوه بر این شرکت‌های خبرساز هفته، اپل نیز مثل همیشه در جمع خبرسازها حضور داشت؛ از ویژگی‌های خوب آیفون‌های جدید گرفته، که احتمال ضدآب بودن آنها را طرح کرد، تا نقص‌های آنها که باعث گله و شکایت کاربران شد.

با ما همراه باشید تا با هم به خبرهای پربازدید هفته اول مهر ماه جی‌اس‌ام نگاهی بیندازیم.

وبلاگ‌نویسی زنده مراسم معرفی Nexus 5X و Nexus 6P

گوگل امشب ساعت 19:30 به وقت ایران در مراسمی از نکسوس‌های جدید خود رونمایی می‌کند. برای دنبال کردن گزارش این مراسم به‌صورت زنده با جی‌اس‌ام همراه شوید تا به‌طور کامل در جریان آنچه گوگل معرفی می‌کند قرار بگیرید.

اندروید مارشمالو هفته آینده رسما عرضه می‌شود

اندروید مارشمالو در شرف عرضه است؛ نسخه‌ای که نه‌تنها روی نکسوس‌های جدید خودنمایی می‌کند، بلکه پتانسیل بسیاری برای متحول کردن عرصه گجت‌های اندرویدی دارد.

جدول مقایسه‌ای نکسوس‌ها با سایر پرچمداران

نکسوس‌های جدید گوگل در مراسم این کمپانی همراه با اندروید مارشمالو معرفی شدند. اما آیا این دو غول گوگل در حدی هستند که بتوان آنها را با پرچم‌داران سایر برندها مقایسه کرد؟

پیکسل سی: اولین تبلتی که با دستان گوگل ساخته شده است

مراسم امسال گوگل به اتمام رسید و با محصولات جدیدی آشنا شدیم. گل سرسبد این محصولات تبلت پیکسل سی بود، به این دلیل که اولین تبلتی است که خود گوگل ساخته.

نکسوس 5X با اسنپدراگون 808 و دوربین 12 مگاپیکسلی معرفی شد

کنفرانس گوگل در جریان است؛ کنفرانسی که گفته می‌شد نکسوس 5X ساخت ال‌جی در آن به نمایش درمی‌آید و همین‌طور هم شد.

گوگل نکسوس 6پی را رسما معرفی کرد

بالاخره گوگل فبلت جدید خود یعنی Nexus 6P را معرفی کرد .این محصول، که پیش‌تر نیز مشخصاتش لو رفته بود، امشب به طور رسمی معرفی شد و در این مطلب با آن آشنا خواهید شد.

image

هفت ویژگی جدید و جذاب اندروید مارشمالو

گوگل برای توسعه اندروید تعهدی مداوم دارد؛ سیستم‌عاملی که اکنون در نسخه مارشمالو بهبودهای بسیاری دریافت کرده و مدعی آرام‌ترین و بی‌دردسرترین عملکرد است. این نسخه خصوصیات جدیدی دارد که به او کمک می‌کنند تا در ادعاهایش تردید نداشته باشد.

نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین نکسوس 5ایکس و نکسوس 6پی

نکسوس‌های جدید گوگل بهترین دوربینی را در اختیار دارند که دستگاه‌های برند نکسوس تاکنون به خود دیده‌اند. در ادامه می‌توانید نمونه تصاویر رسمی گرفته‌شده با دوربین نکسوس 5ایکس و نکسوس 6پی را مشاهده کنید.

چرا امسال شاهد دو نکسوس هستیم؟

امروز، سه‌شنبه مورخ هفتم مهرماه 1394، گوگل در مراسمی از نکسوس‌های جدید خود پرده برمی‌دارد. طبق مهم‌ترین شایعاتی که در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به گوش رسیده است به نظر می‌رسد امسال شاهد دو نکسوس خواهیم بود؛ اما چرا دو نکسوس؟

نسل جدید HTC One‌ روز 28 مهرماه معرفی می‌شود

شرکت HTC روز 28 مهرماه از تلفن همراه جدیدی رونمایی می‌کند. خبر را این کمپانی رسما تایید کرده و به نظر می‌رسد شاهد معرفی دستگاهی قدرتمند از تایوانی‌ها خواهیم بود.

تصاویری از HTC One A9 لو رفت!

این روزها لو رفتن پیش از موعد مشخصات گوشی‌ها دیگر طبیعی شده است! اکنون نیز تصاویری از HTC One A9 در اینترنت منتشر شده و مشخصاتش لو رفته که جزئیات آن را می‌توانید در ادامه این خبر بخوانید.

فهرست موبایل‌های HTC که آپدیت مارشمالو دریافت می‌کنند لو رفت

کمپانی HTC می‌خواهد تعداد زیادی از محصولاتش را به اندروید مارشمالو ارتقا دهد. به نظر می‌رسد این روزها این شایعه‌ با شدت بیشتری در حال پخش شدن در رسانه‌های مختلف است.

مشخصات فنی بیشتری از سه مدل جدید لومیا فاش شد

انتظار می‌رود مایکروسافت ماه آینده مراسمی برگزار کند و حداقل دو تلفن همراه معرفی کند. گمانه‌زنی‌های بسیاری در این مورد به راه افتاده و به‌تازگی جزئیات بیشتری از ویژگی‌های فنی این محصولات لو رفته است؛ سه موبایلی که احتمالا Lumia 950 و 950XL و 550 نام دارند.

ویدیوی دوبله جی اس ام: آنباکس آیفون 6اس پلاس

مدت زیادی نیست که آیفون 6اس پلاس وارد بازارهای جهانی شده است. امروز ویدئوی آنباکس آیفون 6اس پلاس را به زبان فارسی برایتان آماده کرده‌ایم.

اپل رکورد فروش آیفون را بار دیگر شکست!

دیگر عادت کرده‌ایم که هر سال در چند روز اول عرضه آیفون شاهد شکستن رکورد فروش قبلی باشیم. این بار هم با جزئیات فروش آیفون جدید 6اس و 6اس پلاس با ما همراه باشید.

مقایسه دوربین تمام آیفو‌ن‌ها از ابتدا تا‌کنون

با این پست جالب همراه ما باشید تا عکس‌های گرفته‌شده با تمام آیفون‌ها را از ابتدا تا‌کنون در کنار یکدیگر مقایسه کنیم.

تماشا کنید: خرد کردن آیفون 6اس یخ‌زده با پتک!

پس از انجام دادن تست‌های مختلف سقوط، خم شدن و نفوذ آب روی آیفون‌های جدید اپل، در این ویدئو می‌بینید که چگونه پتک فلزی می‌تواند آیفون 6اس یخ‌زده در نیتروژن مایع را متلاشی کند!

آیا آیفون 7 بدنه ضدآب دارد؟

در هفته اول عرضه آیفون 6اس و 6اس پلاس به سر می‌بریم و درنتیجه شایعات پیرامون آیفون نسل بعدی چندان جالب به نظر نمی‌رسند و اغلب نیز دور از واقعیت‌اند. اما با توجه به ویدئوی منتشرشده دیروز، که نشان داد آیفون‌های جدید تا بیش از یک ساعت زیر آب دوام می‌آورند، شایعه ضدآب بودن بدنه آیفون 7 جالب به نظر می‌رسد.

image

بروز مشکل گرم شدن آیفون 6اس و از کار افتادن فلاش برای برخی کاربران

چند روز بیشتر از عرضه عمومی آیفون 6اس نگذشته است که نخستین گلایه‌ها از این گوشی رسانه‌ای شده. عده‌ای از کاربران ادعا می‌کنند آیفونشان بدون هیچ دلیلی گرم می‌شود و به دنبال آن فلاش دوربین هم از کار می‌افتد.

تماشا کنید: ویدئوی تست سرعت تاچ آیدی آیفون 6s در مقایسه با آیفون‌های 6 و 5s

جدیدترین ویدئویی که امروز از آیفون جدید اپل منتشر شده سرعت تاچ آیدی آن را در مقایسه با دستگاه‌های نسل قبل نمایش می‌دهد.

کمک‌هزینه 120 دلاری سامسونگ برای خرید گلکسی اس6 و گلکسی نوت 5

سامسونگ برای آنکه تقاضا برای گجت‌هایش را بالا نگه دارد، دست به اقدامات مختلفی زده است: از پایین آوردن قیمت گرفته تا پرداخت هزینه ماهانه به اپراتور از طرف شما!

6 ویژگی جدید iOS 9 که سال‌هاست در اندروید وجود دارد

اپل نسخه نهایی iOS 9 را با سروصدای زیاد منتشر کرد؛ سیستم عاملی که چندین و چند ویژگی جدید و مهم به خود دیده است. اما بعضی از این ویژگی‌های ظاهرا جدید از نظر کاربران اندرویدی قدیمی‌اند، چون سال‌هاست دارند از این ویژگی‌ها استفاده می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ehsan

۱۳۹۴/۷/۱۰
http://www.phonearena.com/phones/LG-V10_id9679

ehsan

۱۳۹۴/۷/۱۰
درود
شاد و خندان
چرا درباره ی گوشی LG V10 مطلبی آپ نمی فرمایید ؟
سپاس