خانهاخبار
حضور کوتاه‌مدت لومیاهای جدید در فروشگاه رسمی مایکروسافت

حضور کوتاه‌مدت لومیاهای جدید در فروشگاه رسمی مایکروسافت

مایکروسافت به‌طوری تصادفی موبایل‌های Lumia 950 و 950XL‌ را در وب‌سایت فروشگاه‌ رسمی‌اش قرار داد؛ اتفاقی که بر شایعات قبلی صحه گذاشت و مشخصات فنی این محصولات را تایید کرد. و البته باعث شد طرفداران این برند با هیجان‌ مضاعف به کنفرانس آینده این شرکت امیدوار شوند.
۱۳۹۴/۷/۹

زنجیره‌ای از رونمایی‌ها و معرفی دستگاه‌های جدید سامسونگ، اپل و گوگل در چند وقت اخیر صورت گرفته است. این روند تمام نشده و شرکت HTC هم به‌زودی قصد دارد محصول جدیدی معرفی کند. مایکروسافت هم از این قاعده مستثنی نشده و آماده فروش موبایل‌های جدیدی شده است. با توجه به قرار گرفتن اطلاعات این محصولات در پایگاهی تاییدشده، به نظر می‌رسد ردموندی‌ها برای عرضه این دستگاه مشکلی نخواهند داشت.

پیش‌تر درباره مشخصات فنی احتمالی هر دو دستگاه نوشته بودیم و اکنون داده‌های لورفته در این سایت مهر تاییدی بر آن موارد زده است؛ بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم لومیا 950 از نمایشگر 5.2 اینچی، دوربین 20 مگاپیکسلی و حافظه 32 گیگابایتی برخوردار باشد. نسخه بزرگ‌تر، یعنی مدل XL، نیز نمایشگر 5.7 اینچی دارد.

 

image

 

از دیگر مشخصات احتمالی و مهم مدل XL‌ می‌توان به بهره‌مندی از  USB-C، قلم Surface Pen، شارژ وایرلس Qi و کاور هوشمندی اشاره کرد که نوتیفیکیشن‌ها را به شما نشان می‌دهد. مراسم هفته آینده مایکروسافت درباره ویندوز 10 است و احتمالا می‌توانیم شاهد حضور ویژگی‌های اختصاصی Continuum و Windows Hello در این تلفن‌های هوشمند باشیم.

در تصاویر لورفته از اشتباه اخیر مایکروسافت قیمت دو دستگاه مشخص نشده بود و هنوز اطلاعات چندانی در این مورد در دست نیست. با وجود این به نظر می‌رسد مایکروسافت با دست پر به دنیای اسمارت‌فون‌ها بازگشته است و می‌خواهد به کمک ویندوز 10 و قابلیت‌های جدیدش سهم مناسبی از این بازار به دست بیاورد.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ali

۱۳۹۴/۸/۳۰
2tb? man ke bavaram nemishe
heyf biyad to bazar kheili gerone. albate hagh dare geron bashe vaghty inhame ghabeliyat dare. man khodam mikham ya lumia 930 bekharam ya 1520

علیا

۱۳۹۴/۷/۱۱
به این میگن قدرت وینفون که با ساپورت چنین رمی حتمن هنگ نخواهد کرد.
این نشون میده که مایکروسافت حتمن حس میکنه این گوشی انقدر قدرتمند هست که تا 3 یا 4 سال دیگه ( زمانی که رم اس دی 1 یا 2 ترابایتی توی بازار جای خودش رو باز میکنه) هنوز میتونه یک گوشی قدرتمند و کارآمد به حساب میاد.

ali gorji

۱۳۹۴/۷/۱۱
2tb ram saport mikone!!!???

arsalan

۱۳۹۴/۷/۹
2TB ?
چیییییییییییی؟

hmg88

۱۳۹۴/۷/۹
به این میگن ی گوشی توپ. نمیشه نخریدش .