خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: خوش رکاب

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: خوش رکاب

اگر به دنبال بازی ساده‌ای می‌گردید تا ساعت‌ها با آن مشغول شوید و وقتتان را بگذرانید، خوش‌رکاب می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این بازی باید سعی کنید با دادن پاسخ برعکس به سوالات پرسیده‌شده رکورد بیشتری به دست بیاورید.
۱۳۹۴/۷/۸

خوش‌رکاب یک بازی ایرانی است که می‌توانید زمان زیادی از وقتتان را صرف آن کنید و لذت ببرید. در این بازی شما راننده ماشین خواهید بود و در طول مسیر باید به سوالات پرسیده‌شده برعکس جواب دهید؛ یعنی اگر سوال درست است، به آن پاسخ غلط و اگر سوال اشتباه است، به آن پاسخ صحیح بدهید!

 

image

 

در این بازی هرچه بیشتر بتوانید پاسخ برعکس به سوالات بدهید، به بنزین ماشین شما افزوده می‌شود؛ درنتیجه می‌تواند مسیر بیشتری بپیماید. ولی اگر پاسختان اشتباه باشد، از بنزین شما کم می‌شود. هدف نهایی رسیدن به بیشترین رکورد ممکن و کسب سکه‌های بیشتر است.

 

image

 

با زدن دکمه شروع، ماشین به حرکت درمی‌آید و سوالات یکی پس از دیگری از شما پرسیده می‌شود. سوالات خوش‌رکاب بسیار ساده طراحی شده‌اند، پس اگر بتوانید پشت سر هم به چند سوال پاسخ برعکس دهید، به‌عنوان جایزه به شما نیترو داده می‌شود که سرعت ماشینتان را بالا می‌برد.

 

image

 

با به دست آوردن رکورد بالاتر و سکه‌های بیشتر امکان ارتقای قطعات ماشینتان و بالا بردن سرعت و قدرت آن از قسمت مغازه برایتان فراهم می‌شود. همچنین امکان خرید سکه‌های بیشتر هم از درون برنامه وجود دارد.
این بازی را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و به ما بگویید بیشترین رکوردی که در آن به دست آورده‌اید چقدر است.

 

دانلود بازی خوش رکاب از بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)