خانهاخبار
گوگل فوتوز به‌روز شد؛ ویژگی‌های جدید شامل پشتیبانی از کروم کست، لیبل‌گذاری و اشتراک‌گذاری آلبوم

گوگل فوتوز به‌روز شد؛ ویژگی‌های جدید شامل پشتیبانی از کروم کست، لیبل‌گذاری و اشتراک‌گذاری آلبوم

گوگل امروز در مراسم خود برای معرفی نکسوس تعدادی از سرویس‌های خود را نیز به‌روز کرد که یکی از آنها گوگل فوتوز است.
۱۳۹۴/۷/۷

برنامه Photos، که از گوگل‌پلاس به وجود آمده، امروز دچار دگرگونی شد و ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده شد. با این برنامه جدید می توانید راحت‌تر از گذشته عکس‌هایتان را ذخیره کنید، مدیریت کنید و در نهایت آنها را به اشتراک بگذارید. امکان آپلود عکس‌ها بدون محدودیت و با کیفیت دلخواه در این سرویس وجود دارد. این سرویس اکنون از یک ماشین برای فهم محتوای عکس شما استفاده می‌کند و درنهایت جستجو را برایتان آسان‌تر می‌سازد.

از اولین زمان ارائه در اپ استور، این برنامه همیشه جزو 10 برنامه برتر بوده و روی بیش از 100 میلیون دستگاه اندرویدی نصب شده است. امروز این سرویس اولین به‌روزرسانی بزرگ خود را دریافت کرد و پشتیبانی از کروم‌کست به آن افزوده شد. علاوه بر این امکان اضافه کردن دوستانتان هم به آلبوم شما فراهم شده است و همچنین امکان اضافه کردن آیفون‌داران به آلبومی که در دستگاه اندرویدی وجود دارد.

 

image

 

زمانی که در شبکه وای‌فایی باشید که کروم کست در آن قرار دارد، یک آیکون بالای برنامه پدیدار می‌شود. می‌توانید روی این آیکون ضربه بزنید، سپس عکس موردنظرتان را انتخاب کنید و درنهایت آن را روی صفحه بزرگ‌تری مشاهده کنید. از این پس این امکان هم وجود دارد که به عکس‌هایتان لیبل بزنید تا هنگام جستجو بتوانید آنها را راحت‌تر پیدا کنید. گوگل وعده داده که این لیبل‌ها تنها در گوشی شما خواهد بود و خودش از آنها استفاده نخواهد کرد.

اما بهترین قسمت هنوز مانده! گوگل وعده داد تا آخر امسال این امکان را فراهم کند که دوستان و اعضای خانواده‌تان بتوانند در آلبومی که با آنها به اشتراک گذاشته‌اید دخل‌وتصرف کنند. بعد از اینکه این افراد به آلبوم شما پیوستند، اگر عکس جدیدی به اشتراک بگذارید، برایشان نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و درنهایت آنها می‌توانند عکس موردنظرشان را از این آلبوم بردارند و در آلبوم‌های خود ذخیره کنند. مهم‌ترین ویژگی این سرویس این است که کاربران iOS نیز می‌توانند عکس‌های به اشتراک گذاشته‌شده را مشاهده کنند و گوگل خود را به سیستم‌عاملش محدود نکرده.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)