خانهاخبار
خداحافظی با نابودگر پرچم‌داران؛ موبایل آینده OnePlus‌ میان‌رده است

خداحافظی با نابودگر پرچم‌داران؛ موبایل آینده OnePlus‌ میان‌رده است

گمانه‌زنی‌های متعددی درباره محصول بعدی وان پلاس وجود دارد. با این حال به نظر می‌رسد می‌توان از یک چیز مطمئن بود: وان‌پلاس آینده پرچم‌دار نیست، بلکه دستگاهی میان‌رده و ارزان‌قیمت است.
۱۳۹۴/۷/۸

اسمارت‌فون‌‌های وان‌پلاس اغلب خودشان را قاتل و نابودگر پرچم‌داران کنونی معرفی می‌کنند. محصولات این شرکت، علاوه بر مشخصات فنی خوب، قیمت مناسبی دارند و به همین دلیل آمار فروش چشمگیری به خود اختصاص می‌دهند. ولی حرکت وان‌پلاس به سمت تولید محصولات میان‌رده و ارزان‌تر نشان‌دهنده نوعی تغییر رویکرد برای این شرکت است؛ تصمیمی که به نظر می‌رسد ناشی از تمرکز آنها بر بازار روبه‌رشد هندوستان است.

گزارش‌های زیادی از برنامه‌های آتی وان‌پلاس به دست آمده که ثابت می‌کند فعلا از وان‌پلاس 3 خبری نیست. تلفن هوشمند بعدی این شرکت بسیار ارزان‌تر است و مشخصات فنی مشابهی با سایر میان‌رده‌های بازار دارد. طبق اظهارات مدیر این شرکت در هندوستان، به نظر می‌رسد تا انتهای سال جاری میلادی شاهد معرفی این دستگاه باشیم.

 

image

 

البته فروش وان‌پلاس بعدی به‌صورت جهانی است و صرفا محدود به هندوستان نیست. با وجود این تمرکز اصلی این شرکت بر فروش در بازار چند ده میلیونی هند است و قصد دارد برند خود را در شبه‌قاره و کشورهای اطراف به‌خوبی مطرح کند. فعلا رشد فروش وان‌پلاس در هندوستان نسبت به سایر بازارها بسیار بیشتر است که این خود دلیل دیگری برای اتخاذ چنین تصمیمی در این شرکت است.

هنوز اطلاعات جزئی‌تری از قیمت یا مشخصات فنی این دستگاه به بیرون درز پیدا نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد، با توجه به نزدیکی زمان معرفی‌اش، به‌زودی شاهد درز اطلاعاتی در رسانه‌ها باشیم. وان‌پلاس در معرفی دو پرچم‌دار قبلی خود عملکرد خوبی داشته و ورودش به بازار میان‌رده‌ها هم ممکن است نتایج جالبی به همراه داشته باشد.

منبع: trustedreviews

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)