خانهاخبار
تمام مشخصات فنی Nexus 5X گوگل فاش شد

تمام مشخصات فنی Nexus 5X گوگل فاش شد

در آستانه معرفی نکسوس‌های جدید گوگل، اسلایدهایی رسمی از گوشی Nexus 5X به دست آمده است که مشخصات فنی کامل آن را فاش می‌کند. بر اساس این اسناد، نکسوس 5X پردازنده اسنپدراگون 808، 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 12.3 مگاپیکسلی و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد.
۱۳۹۴/۷/۷

تنها چند ساعت دیگر گوگل در کنفرانس خود از دو نکسوس جدید به نام‌های Nexus 5X و Nexus 6P رونمایی می‌کند. در روزهای گذشته اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این گوشی‌های جدید به دست آمد که البته هیچ‌کدام از آنها کامل نبود.
همان‌طور که چند روز پیش با لو رفتن اسلایدهای رسمی Nexus 6P توانستیم از مشخصات فنی آن مطمئن شویم، اکنون در آستانه شروع مراسم اسلایدهای رسمی معرفی ویژگی‌های Nexus 5X نیز به بیرون درز کرده که در آنها مشخصات کامل و نهایی این گوشی درج شده است.
در این اسلایدها به نمایشگر 5.2 اینچی دستگاه، وزن سبک آن و طول عمر باتری، که برای یک روز کافی است، اشاره شده. همچنین حضور پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 با فرکانس 2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، اسکنر اثر انگشت، اندروید 6 مارشمالو و حافظه داخلی 16/32 گیگابایتی آن تایید شده است.

 

image

 


احتمالا شما هم مثل ما می‌خواهید در مورد دوربین Nexus 5X بیشتر بدانید. دوربین این نکسوس همانند Nexus 6P کیفیت 12.3 مگاپیکسلی دارد و از قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K برخوردار است. همچنین اندازه پیسکل سنسور این دوربین برابر با 1.55µ است که کمک می‌کند در موقعیت‌های کم‌نور عکس‌های بهتری گرفته شود. در این اسلایدها به دوربین جلو 5 مگاپیکسلی دستگاه نیز اشاره شده است.
Nexus 5X ابعادی برابر 147 در 72.6 در 7.9 میلی‌متر و وزنی معادل 136 گرم دارد که آن را نسبت به نکسوس 5 باریک‌تر و سبک‌تر می‌سازد. نکسوس‌های جدید گوگل امروز در مراسمی معرفی می‌شوند که راس ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می‌شود. شما هم امشب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به‌صورت زنده در جریان این مراسم قرار بگیرید.

 

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)