خانهاخبار
ساعت هوشمند Vector با شارژ 30 روزه و قیمت 333 دلاری به بازار آمد

ساعت هوشمند Vector با شارژ 30 روزه و قیمت 333 دلاری به بازار آمد

بازار فروش ساعت‌های هوشمند بسیار داغ شده و شرکت‌های مختلف به دنبال جذب مشتری‌اند. شرکت وکتور جدیدترین برندی است که برای ورود به این بازار دورخیز کرده و غول‌هایی مانند اپل و سامسونگ را به رقابت فراخوانده است.
۱۳۹۴/۷/۸

مدت‌ها بود که اخبار و شایعات مختلفی درباره ساعت هوشمند وکتور به گوش می‌رسید. مدیران این شرکت می‌گفتند با یک‌بار شارژ، تا 30 روز می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید؛ ساعتی که، به‌کمک بلوتوث، برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS بدون مشکل کار می‌کند و پایه قیمتی آن 333 دلار تعیین شده است.

 

image

 

اکنون فروش اسمارت‌واچ‌های این شرکت در سایت رسمی آن آغاز گردیده و 12 مدل مختلف برای انتخاب مشتریان در آنجا فهرست شده است. مدیران وکتور نسبت به محصولاتشان رویکرد متفاوتی در پیش گرفته‌اند: «ما معتقدیم ساعت‌های هوشمند باید در ابتدا ساعت باشند و به آنها به‌چشم گجت نگریسته نشود. به‌کمک تکنولوژی کم‌مصرف بلوتوث، موبایل‌های شما را به سیستم‌عامل ساعت‌ متصل می‌کنیم و پایداری، هوشمندی و عملکردی قدرتمند در 30 روز مداوم برایتان به ارمغان می‌آوریم، بدون اینکه در این مدت به شارژ نیاز پیدا کنید.»

وکتور برای گسترش تعداد کاربران احتمالی‌اش برنامه‌های متعددی دارد. آنها می‌خواهند یک SDK‌ منتشر کنند تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مستقل هم بتوانند کار تولید اپلیکیشن‌های اسمارت‌واچ را ادامه دهند و برنامه‌های مناسب‌تری برای این دستگاه تولید کنند. پشتیبانی روبه‌رشد این ساعت از فناوری Cloud هم یکی دیگر از امتیازات آن است؛ خصوصیتی که ممکن است برای کاربرانی جذاب و کاربردی‌تری تلقی شود که اینترنت‌ پرسرعت دارند.

به نظر شما بازار ساعت‌های هوشمند برای ورود برندهای متعدد فضای کافی دارد؟ آیا شرکت وکتور می‌تواند رقیبی جدی برای اپل‌واچ و سایر اسمارت‌واچ‌ها باشد؟ یا پس از مدتی این شرکت شکست می‌خورد و مجبور می‌شود برنامه‌هایش را برای تولید ساعت‌های هوشمند بیشتر متوقف کند؟

 

منبع: geeky-gadgets

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

sajad8

۱۳۹۴/۷/۸
اندروید و آی و اس همزمان؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ممممممییییییخخخخخررررمممممشششش......

Koohyar

۱۳۹۴/۷/۸
واقعا ٣٠ روز شارژ خيللللللللي عاليه دمش گرم لايك داره

esan

۱۳۹۴/۷/۸
vaghaaaaaaaan aliye 30 rozzzzzzzz