خانهاخبار
Low Power Mode به‌طور چشمگیری بر عمر باتری آی‌دیوایس می‌افزاید

Low Power Mode به‌طور چشمگیری بر عمر باتری آی‌دیوایس می‌افزاید

اپل در کنفرانس WWDC 15 امسال قابلیت جدیدی به نام Low Power Mode معرفی کرد که به iOS 9.0 افزوده است. با فعال کردن این گزینه دوام باتری دستگاه تا 1 ساعت افزوده می‌شود. حالا آزمایشاتی هم با روشن بودن این قابلیت انجام شده که نتایج جالبی به همراه داشته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۷/۱۱

هنگامی که شارژ دستگاهتان به ۲۰درصد برسد، iOS 9.0 پیشنهاد می‌کند که Low Power Mode را روشن کنید. با این کار باتری دستگاه شما تا ۱ ساعت بیشتر دوام می‌آورد. حال سوال اینجاست: اگر این قابلیت را همیشه روشن بگذاریم، چه اتفاقی می‌افتد؟

image

 

این سوالی بود که آقای Matt Birchler از خود پرسید و با تجربیاتی که به دست آورد به نتایج جالبی رسید و آنها را در اختیار همگان قرار داد: اگر تمام مدت مشغول کار با دستگاه خود باشید، 38.7 درصد و اگر بیشتر اوقات صفحه دستگاهتان خاموش باشد، 44 درصد مصرف باتری موبایلتان کمتر می‌شود.

البته کارایی دستگاه هنگام فعال بودن این قابلیت کاهش می‌یابد و محدودیت‌هایی ایجاد می‌شود، مانند غیرفعال شدن تصویر پس‌زمینه متحرک، کاهش سرعت پردازنده و کار نکردن قابلیت جدید Hey Siri بدون اتصال به شارژر؛ اما به‌لطف تیم نرم‌افزاری قوی iOS 9.0 ویژگی Low Power Mode، برخلاف قابلیت Battery Saver اندروید، به‌هیچ‌وجه دست کاربر را از امکانات گسترده دستگاه کوتاه نمی‌کند.

نمودار زیر از آزمایش این قابلیت جدید به دست آمده و می‌توانید نتیجه را مشاهده کنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

لاتلاتلعتلعتلناعا

۱۳۹۴/۸/۱۴
تا حالا با اى ديوايس به مدت طولانى كار كردى كوچولو!!!!!!
برو با هنگرويد خودت خوش باش!!!
من اين پيام رو با iPhone 6s نوشتم!!!!

اشكان

۱۳۹۴/۸/۱۴
Boro ba HANGROIDET khosh begzarun jojoyii

شهرام

۱۳۹۴/۸/۱۰
آقاى عزيز لطفا شخصيت داشته باشيد و توهين نكنيد بعدم نوشته به هيچ وجه شبيه قابليت مسخره اندرويد نيست كه محدود كنه و هنگ رو هم بيشتر كنه. با هنگ خوش بگذره

سجاد

۱۳۹۴/۷/۱۸
حالا اگه کلا روشن باشه چی میشه؟
حتی اگه باتری 100 باشه؟

amir1975

۱۳۹۴/۷/۱۱
آخی.. تجربه کنید تجربیات اندروید رو کوچولوها..