خانهاخبار
جزئیات بیشتری از دوربین Nexus 6P فاش شد

جزئیات بیشتری از دوربین Nexus 6P فاش شد

در ادامه درز کردن مشخصات و تصاویر Nexus 6P هوآوی، این بار اطلاعاتی در مورد دوربین این گوشی فاش شده است که نشان می‌دهد این نکسوس جدید، مانند پیشینیان خود، از دوربین پیشرفته‌ای برخوردار نیست.
۱۳۹۴/۷/۶

تنها یک روز به معرفی نکسوس‌های جدید گوگل باقی مانده است؛ گوشی‌های هوشمندی که ساخت یکی از آنها را شرکت هوآوی بر عهده داشته. Nexus 6P نام فبلت 5.7 اینچی جدید گوگل است که منتظر معرفی آن در مراسم فردا شب هستیم.
طی روزهای گذشته اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند به دست آمد تا با آنچه گوگل و هوآوی قرار است سه‌شنبه به ما نشان دهند زودتر از موعد آشنا شویم. اما شایعاتی که در طول این مدت در مورد Nexus 6P منتشر شد اطلاعات چندانی در مورد دوربین این فبلت به ما نداد. حالا در خبرهای جدید این‌طور عنوان شده که نکسوس هوآوی دوربینی 12.3 مگاپیکسلی با آپارچر F/2.0 و پیکسل‌هایی با اندازه 1.55μM در اختیار دارد.

image

بر این اساس می‌توان گفت عکس‌هایی که با دوربین این گوشی گرفته می‌شوند رزولوشن بالایی نخواهند داشت، اما بزرگ بودن اندازه پیسکل‌های آن کمک می‌کند در محیط‌های کم‌نور تصاویر با روشنایی بیشتری ثبت شوند. از سوی دیگر، آپارچر F/2.0 دوربین Nexus 6P بار دیگر امیدها را برای دیدن نکسوسی با دوربین پیشرفته از بین می‌برد. همچنین گزارش شده کیفیت دوربین جلو این دستگاه 8 مگاپیکسلی است و سنسور لنز آن از پیکسل‌هایی با اندازه 1.4μM استفاده می‌کند.
انتظار داریم که Nexus 6P علاوه بر این دوربین 12.3 مگاپیکسلی از 3 گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون 810، نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD، سنسور اثر انگشت و اسپیکرهای استریو بهره ببرد و همراه با Nexus 5X و اندروید 6 مارشمالو فردا شب (7 مهر) ساعت 19:30 دقیقه به وقت ایران معرفی شود.

منبع: Phonearena

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)