خانهاخبار
شاید نکسوس 7 (2013) هم از آپدیت مارشمالو برخوردار شود

شاید نکسوس 7 (2013) هم از آپدیت مارشمالو برخوردار شود

گفته می‌شود احتمالا اندروید مارشمالو برای نکسوس 7 (2013) عرضه می‌شود و شاید این محصول قدیمی نیز بتواند به جدیدترین نسخه این سیستم عامل مجهز گردد؛ اقدامی که نشان‌دهنده بهبود شرایط پشتیبانی دستگاه‌های اندرویدی است.
۱۳۹۴/۷/۶

دو سالی از تولید نکسوس 7 در سال 2013 می‌گذرد. شاید در بسیاری از صنایع این مدت، زمان زیادی نباشد، ولی برای تولیدکنندگان موبایل وقت به‌سرعت می‌گذرد و تکنولوژی‌های جدیدتر وارد عرصه می‌شوند. در زمانه پردازنده‌های هشت‌هسته‌ای و دوربین‌های 20 مگاپیکسلی، نکسوس 7 سال 2013 نمی‌تواند چندان حرفی برای گفتن داشته باشد.

با این حال به نظر می‌رسد امکان بهره‌مندی این دستگاه از اندروید مارشمالو وجود دارد. گوگل همواره بر تداوم حمایت‌های ویژه‌اش از نکسوس‌ها تاکید کرده و می‌خواهد با ادامه پشتیبانی از این محصول بر چنین روندی اصرار بورزد؛ کاری که صاحبان این تبلت را بسیار خشنود می‌کند. البته تمام نکسوس‌های قدیمی این‌قدر خوش‌‌اقبال نیستند.

 

image

 

نکسوس 7 سال 2012، نکسوس 10 و نکسوس 4 از جمله دستگاه‌هایی هستند که انتظار می‌رود از فهرست ارتقا به مارشمالو حذف شده باشند. با توجه به زمان طولانی‌ای که از تولید آنها می‌گذرد، به نظر می‌رسد برای ارتقای آنها به نسخه بعدی اندروید علاقه چندانی وجود ندارد. شرکت‌ها ترجیح می‌دهند کاربران نسخه‌های جدیدتر نکسوس یا سایر اسمارت‌فون‌ها را تهیه کنند و این دستگاه‌های قدیمی‌تر را رها سازند.

فردا گوگل مراسمی برگزار و از محصولات و اتفاقات جدید اکوسیستم اندروید پرده‌برداری می‌کند. شایعات مربوط به ارائه اندروید مارشمالو برای دستگاه‌های مختلف هر روز بیشتر می‌شود؛ بنابراین شاید در این کنفرانس شاهد ارائه جزئیات بیشتر و برنامه‌های دقیق‌تر گوگل برای محصولاتش هم باشیم؛ هرچند بسیاری از این موارد لو رفته است و به نظر می‌رسد دست این شرکت برای شگفت‌زده کردن مخاطبانش خالی شده باشد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)