خانهاخبار
درز بسیاری از مشخصات Nexus 6P در تصاویر لورفته جدید

درز بسیاری از مشخصات Nexus 6P در تصاویر لورفته جدید

در شرایطی که کمتر از یک هفته تا موعد معرفی رسمی باقی مانده، تصاویری از Nexus 6P در اینترنت درز پیدا کرده است که از مشخصات مختلف این دستگاه پرده برمی‌دارد.
۱۳۹۴/۷/۵

گوگل هفته آینده دو مدل جدید از دستگاه نکسوس را رسما معرفی می‌کند. تولید یکی از این دستگاه‌ها، که Nexus 6P نام دارد، بر عهده شرکت هوآوی گذاشته شده است، هرچند معرفی رسمی هفته آینده انجام می‌شود. اما برای آشنا شدن با ظاهر و مشخصات فنی این وسیله مجبور نیستید تا روز معرفی صبر کنید. اخیرا یک گالری تصویر آنلاین روی وبسایت Imgur قرار گرفته است که از تمام مشخصات فنی و ظاهری Nexus 6P رونمایی می‌کند. ظاهرا این تصاویر از مجموعه اسلایدهایی استخراج شده‌اند که برای استفاده کارکنان خرده‌فروشی‌ها طراحی و تولید شده بودند.
 

image

 

همان‌طور که گفتیم، در این تصاویر مشخصات فنی بسیاری آشکار شده است. بدنه فلزی، باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی، اسپیکرهای دوگانه، پورت تبادل دیتا و شارژ از نوع یواس‌بی Type-C، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ نسخه ۲.۱، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ اینچ و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ از جمله این اطلاعات هستند. با توجه به این که بدنه این مدل فلزی است، به احتمال زیاد شاهد پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم نخواهیم بود. البته بعید است قابلیت شارژ سریع کوالکام را روی Nexus 6P نبینیم.

 

image

 

در اسلایدها، علاوه بر مشخصات فنی خود دستگاه، به قابلیت‌هایی هم اشاره شده است که به‌لطف مجهز بودن آن به اندروید مارشمالو در اختیار خواهید داشت؛ نظیر Now on Tap که بسیاری از شما با آن آشنایید. Nexus 6P در سه ظرفیت ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و می‌توانید آن را در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، سفید و مشکی خریداری کنید.

 

image

image

 

با وجود این که جزئیات مختلفی در مورد این وسیله آشکار شده است، مشخصاتی نیز وجود دارند که همچنان نمی‌توانیم به‌طور قطعی از آنها سخن بگوییم و تاییدشان کنیم؛ مواردی نظیر قیمت وسیله و فناوری ساخت صفحه نمایش. Nexus 6P ساخت هوآوی و Nexus 5X ساخت ال‌جی را گوگل، در کنار محصولاتی دیگر، طی کنفرانس هفتم مهر ماه رسما معرفی می‌کند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ا

۱۳۹۴/۷/۶
خدا رو شکر دوربینش زیاد نزده بیرون تو عکسای قبلی که اومده بود قد اس6 دوربینش بیرون بود اما حالا مشخص شد نیست