خانهاخبار
پاسخ اروپا به OnePlus؛ با نخستین محصول برند Wileyfox آشنا شوید

پاسخ اروپا به OnePlus؛ با نخستین محصول برند Wileyfox آشنا شوید

کمپانی Wileyfox به‌زودی از نخستین محصولش رونمایی می‌کند. این شرکت در شهر لندن آغاز به کار کرده و هدفش تولید موبایل‌های اندرویدی برای بازارهای اروپا، افریقا و خاورمیانه است؛ دستگاه‌هایی با قیمت مناسب و سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند که برای تصاحب بازارهای روبه‌رشد و رقابت با کمپانی‌های چینی ساخته می‌شوند.
۱۳۹۴/۷/۵

احتمالا چهار روز دیگر شاهد رونمایی موبایل Swift‌ از برند Wileyfox باشیم؛ محصولی با قیمت 200 دلار که از سیستم‌عامل سیانوژن استفاده می‌کند، از پردازنده اسنپدراگون 410 بهره می‌برد و نمایشگرش نیز 5 اینچی است. دوربین‌های اصلی و دوم آن نیز به‌ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل‌اند و حافظه ذخیره‌سازی‌اش 16/32 گیگابایت است. رم 2 گیگابایتی، پشتیبانی از فناوری 4G و دوسیم‌کارته بودن از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می‌رود.

 

image

 

علاوه بر سویفت، این شرکت برنامه‌ ویژه‌ای برای معرفی دومین محصولش نیز تدارک دیده است. موبایل بعدی این مجموعه Storm نام گرفته و نمایشگر 5.5 اینچی تمام HD، پردازنده 615 اسنپدراگون، 3 گیگابایت رم، دوربین 20 مگاپیکسلی و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی از جمله مشخصات فنی آن است. گفته می‌شود برای این اسمارت‌فون قیمت 315 دلاری در نظر گرفته شده است.

 

image

 

با وجود قیمت پایین محصولات Wileyfox، ظاهر آنها بسیار شکیل و جذاب است. لوگوی برجسته شرکت و رنگ‌آمیزی‌های زیبای بدنه سویفت اصلا شبیه دستگاهی 200 دلاری نیست. وزن آن هم 135 گرم است؛ یعنی 30 درصد سبک‌تر از وان‌پلاس 2. باتری 2500 میلی‌آمپری این مدل تا 200 ساعت دستگاه را در حالت آماده به کار قرار می‌دهد و در حالت 3G‌ نیز 8 ساعت دوام می‌آورد.

 

image

 

در کل به نظر می‌رسد Wileyfox را بتوان پاسخ قاره اروپا به برند وان‌پلاس دانست؛ هرچند تفاوت‌های مهمی در نوع کسب‌وکار این شرکت‌ها به چشم می‌خورد: وان‌پلاس محصولاتی قدرتمند با قیمت‌ کمتر به فروش می‌رساند، اما Wileyfox موبایل‌های میان‌رده تولید می‌کند و با قیمتی ارزان‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به‌کارگیری این روش یکی از دلایل موفقیت کمپانی‌های چینی در چند سال گذشته بوده است.

نمی‌توان گفت عرضه محصولات این برند بر روند بازار موبایل تاثیری جدی و فوری می‌گذارد؛ اما، با توجه به نزدیک شدن فصل تعطیلات و افزایش احتمالی فروش اسمارت‌فون‌ها، کمپانی Wileyfox می‌تواند به دریافت سهمی مناسب امیدوار باشد. شاید برداشتن محکم قدم‌های اول بتواند پایه‌گذار موفقیت‌های این شرکت انگلیسی در سال‌های آتی باشد.

 

منبع: VB

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد یاهل

۱۳۹۴/۷/۶
ظاهر و مشخصات خوب و قیمت خوبتر برند انگیلیسی کاربری سیانوژن. به به:d