خانهاخبار
نسخه iOS اپلیکیشن Google Keep‌ سرانجام عرضه شد

نسخه iOS اپلیکیشن Google Keep‌ سرانجام عرضه شد

انتظارها تمام شد و حالا دیگر می‌توانید نسخه iOS اپلیکیشن گوگل کیپ را از اپ ‌استور دانلود کنید. به نظر می‌رسید این برنامه‌ هرگز برای این اکوسیستم عرضه نشود، اما حالا گوگل نسخه کامل آن را برای کاربران اپل آماده کرده است.
۱۳۹۴/۷/۴

به نظر می‌رسید گوگل هیچ‌وقت برنامه‌ای برای معرفی Keep‌ در اپ‌استور ندارد؛ حتی همین حالا هم عرضه این اپلیکیشن باعث شگفتی بسیاری از ناظران این بازار شده است! در ماه مارس 2013 گوگل کیپ برای اندروید تولید شد و یک سال بعد هم برای ساعت‌های هوشمند این اکوسیستم بهینه‌سازی شد. اکنون، بعد از گذشت 30 ماه، سرانجام شاهد حضور این برنامه در اپ‌استور اپل هستیم؛ تغییری که شاید با تغییرات اخیر برنامه Note در دستگاه‌های اپل هم بی‌ارتباط نباشد.

کاربران آیفون، آیپد و آیپاد تاچ اکنون می‌توانند از نسخه‌ کامل این برنامه استفاده کنند: یادداشت‌هایشان را با برچسب‌های مختلف سازمان‌دهی کنند و متن‌ها، تصاویر و فایل‌های صوتی را ضبط و ذخیره کنند و البته از سایر امکاناتی بهره ببرند که کاربران اندرویدی به‌خوبی با آنها آشنا هستند.

 

image

 

اپل به‌تازگی در اپلیکیشن نوت تغییرات مثبتی ایجاد کرده است.حالا می‌توانید کاربردهای مختلف آن را به دلخواهتان تنظیم کنید و از آنها استفاده کنید. از سوی دیگر OneNote و Evernote هم مشتریان ثابت خود را دارند و طی سال‌ها به‌خوبی خود را با نیازهای آنان تطبیق داده‌اند؛ بنابراین به نظر نمی‌رسد گسترش گوگل کیپ در سایر اکوسیستم‌ها تاثیری فوری داشته باشد. از طرفی هنوز گوگلی‌ها درباره ورودشان به ویندوز 10 توضیحی نداده‌اند؛ پلتفرم دیگری که ممکن است کاربران بیشتری جذب این برنامه کند.

در هر صورت اگر از کاربران محصولات اپل هستید و به استفاده از این برنامه محبوب هم علاقه‌مند بوده‌اید، اکنون گوگل آرزویتان را برآورده کرده است! Google Keep شاید نتواند به‌سرعت رقبایش را به چالش بکشد، اما از حمایت غول مانتین ویو برخوردار است و احتمالا باید منتظر گسترش هرچه بیشتر امکاناتش در آینده باشیم.

دانلود برنامه Google Keep‌ از اپ استور

منبع: VB

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)