خانهاخبار
نکسوس هوآوی در چهار رنگ عرضه می‌شود

نکسوس هوآوی در چهار رنگ عرضه می‌شود

شایعات جدید حکایت از آن دارند که احتمالا نکسوس هوآوی در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود. در تصاویر منتشرشده در این باره از رز گلد معروف آیفون نشانی دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد گوگل به رنگ مدشده در این روزهای دنیای اسمارت‌فون‌ها علاقه‌ای نشان نداده است.
۱۳۹۴/۷/۴

آیا گوگل برای شگفت‌زده کردن مشتریانش چیزی در چنته دارد؟ این سوال را بسیاری از کارشنا‌سان فناوری و حتی کاربران معمولی از خود می‌پرسند. این کمپانی در روز هفتم مهرماه مراسمی میزبانی می‌کند که در آن از نکسوس‌های جدید پرده‌برداری خواهد کرد؛ اما در چند روز گذشته خبرهای متعددی درباره این محصولات به گوش رسیده است.

مشخصات فنی و همچنین تصاویر زیادی از این دستگاه‌ها در رسانه‌های مختلف فاش شده که اخبار آن را برایتان پوشش داده‌ایم. با وجود این به نظر می‌رسد هنوز این روند ادامه دارد و جزییات بیشتری از این محصولات در حال لو رفتن است. در تازه‌ترین شایعات هم گفته می‌شود نکسوس هوآوی در چهار رنگ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

 

image

 

این رنگ‌ها را در گذشته هم در بسیاری از اسمارت‌فون‌ها دیده‌ایم: نقره‌ای، طلایی، سفید و مشکی. در عکس‌های فاش‌شده بین رنگ‌های نقره‌ای و سفید این دستگاه چندان تفاوتی نمی‌توانیم ببینیم. رنگ طلایی هم احتمالا برای موفقیت بیشتر در بازارهای شرق آسیا عرضه می‌شود؛ ایده‌ای که پس از موفقیت آیفون‌های طلایی بسیاری از کمپانی‌های سازنده به آن گرایش پیدا کرده‌اند.

با این حال شاید نسخه مشکی‌ این دستگاه بهترین انتخاب برای کاربران باشد. این رنگ کمک می‌کند برآمدگی دوربین‌های نکسوس 6P کمتر به چشم بیاید و دستگاه حس شکیل‌تری برای کاربرش به ارمغان بیاورد. گفته می‌شد شاید ال‌جی برای نکسوس 5 بخواهد از رنگ قرمز استفاده کند؛ هرچند بعید است در نکسوس هوآوی شاهدش باشیم.

درنهایت به نظر می‌رسد گوگل برای ارائه اطلاعات جدید درباره این دستگاه‌ها با دشواری مواجه است. شاید گوگلی‌ها بتوانند با کاهش قیمت نکسوس مشتریان خود را خوشحال‌‌تر کنند. ولی با توجه به موارد فاش‌شده به نظر می‌رسد کاربران بتوانند به جمع‌بندی خوبی برسند که آیا این تلفن هوشمند ارزش خرید دارد یا خیر؛ تصمیمی که احتمالا در مراسم هفتم مهرماه قطعی می‌شود.

 

منبع: androidpolice

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۴/۷/۴
" رز گلد معروف آیفون ... " !
طرح آیفون از m7 بود و گفتین اچ تی سی از آیفون تقلید کرده ! سامسونگ هم رزگلد داشته از قبل (6 سال قبل گوشی jet رزگلد داشت ) ولی الان رزگلد هم ماله آیفون شده ! بیاین یهو خونه و ماشینه ما هم بزنین به نامه آیفون ، کلیه ، قلب ، کبد ... همش ماله آیفون :|